سریال زندگی من

آخرین مطالب

چه کار ها که نکردی کرونا

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۰۳ ق.ظ

سلام.... 

کنکور وزارت علوم عقب افتاد. البته برای من مهم کنکور وزارت بهداشت بود ولی خب امکان داره اونم عقب بیفته ممکن هم هست اون تغییر نکنه به هر حال ضد حال بود. حوصله کنکور ندارم واقعا.البته کامل رهاش نکردم و یه فکرهایی براش دارم. 

من قبلا مقدار زیادی وزن کم کردم،  حدودا 17 کیلو و چون از اسفند تا این ماه دوباره زیاده روی کردم تو غذا خوردن و تحرکم صفر بود، سیزده کیلو برگشت،  حالا دوباره شیش روز که رژیم قبلیم گرفتم و ورزش میکنم نرم افزار fitness family نصب کنید و باهاش بدون هیچ ابزار خاصی ورزش کنید من خیلی از این نرم افزار خوشم اومده و زهرا مثل همیشه پیشنهاد فوق العاده ای بهم داد با معرفی این نرم افزار.

ذکر جوادیه رو میخوام شروع کنم انشالله که همه حاجت روا بشن.

حذف آدم هایی که میدونم مثل سم هستن تو زندگیم، همیشه حس خوبی باشه دیشب یکی حذف کردم خداروشکر که قدرت حذف کردن آدم های سمی دارم.

مراقب خودتون باشید 

شب به خیر 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">