سریال زندگی من

آخرین مطالب

چند کلمه با خدا

چهارشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۱۱ ب.ظ

خدایا تو یه بار به من حال دادی بین اون همه دانش اموز من تیزهوشان قبول شدم میشه یه بار دیگه از اون لطف ها کنی میشه من امسال دانشجو روزانه فردوسی بشم میشه معجزه کنی میشه صبح بشه این شب بخدا قول میدم این دفعه حسابی جبران کنم ها یه بار دیگه فقط یه بار دیگه من نگاه کن 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۸

نظرات  (۲)

نگران نباش جانم هر چی بشه مطمئن باش بهترینه برات حتی اگه الان خودت علتشو متوجه نشی و فکر کنی وای چه فاجعه ای پس تو تلاشتو کن و بقیه اش رو ریلکس باش و بسپر دست خدا

یه توصیه که شاید به نظرت عجیب بیاد ولی به نظرم روز کنکورت به سوالات آیت الکرسی فوت کن من هر وقت امتحان سخت داشتم این کار رو میکردم و قوت قلب بود یا چی یهو سوالات آسون میشدن انگار!

پاسخ:
مررررسی

وااااااااای خدایا

من یاد کنکور خودم افتادم

 

ما اونموقع ها خونمون دو طبقه بود

میرفتم طبقه دوم قشنگ یه ربع تو سجده بعد نماز بودم

التماس میکردما

رفیقام نشسته بودن یه سال کنکور خونده بودن، من کلا دو ماه

میخواستم منم مثل اونا بهترین دانشگاه رشتمون که اسمش "شمسی پور" بود رو قبول بشم

 

قبولم شدم :-))

 

بعد الان ذره ای برام اهمیت نداره که هیچ، اگر میتونستم برمیگشتم عوضش میکردم!

یعنی اتفاقا قبولی اون دانشگاه به ضررم شد بیشتر تا به سودم

 

حالا نمیخوام داستان کلید اسراری بگم که اره همیشه اینطوره و...

ولی من به کل دو بار، دو چیز رو از خدا به زور خواستم (یعنی خیلی التماس کردم بابتش) و هرررررررررررر دو بارم الان پشیمونم

یعنی نداشتم جدا زندگیم بهتر بود :-))

 

ایشالا که شما قبول بشی و پشیمونم نشی هیچوقت

ولی خوب به جورایی وظیفه خودم دونستم این خاطره رو بنویسم

پاسخ:
سلام خیلی ممنون بابت خاطره ای که تعریف کردید 
ببینیم چی میشه دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">