سریال زندگی من

آخرین مطالب

من آدم بده ماجرا هستم

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۷ ق.ظ

من از خودم بدم میاد از آدمی که هستم بدم میاد از شرایط الان زندگیم بدم میاد از اینکه رشته های دکتر پ روانشناسم پنبه کردم بدم میاد از اینکه دوباره دختر ضعیف قبل شدم بدم میاد از اینکه یک هفته هست درس نخوندم از اینکه همیشه گند زدم از اینکه همیشه فرصت ها رو از دست دادم از اینکه امشب در مقابل الف قوی واینستادم بدم میاد از اینکه همیشه هر دو وسط بودم از اینکه نه اینوری رفتم نه اونوری از اینکه فردا امتحان آنلاین یه دوره مجازی کنکوری دارم ولی هیچی نخوندم بدم میاد از اینکه خدا تو زمینه عاطفی کمکم نمیکنه بدم میاد من از همه چی بددددددددددددددددم میاد همه چی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۵

نظرات  (۴)

۰۵ تیر ۹۹ ، ۰۱:۴۵ Homayoun Panahandehali

چون از ته دل نبوده:)

هوالرحمن و الرحیم:)

پاسخ:
دیگه در همون حد بلدم درد و دل کنم تهش نمیدونم کجاست 
۰۵ تیر ۹۹ ، ۰۰:۵۷ Homayoun Panahandehali

یادمه توی یکی از پست هاتون با خدا درد و دل کردین!

پاسخ:
بله درد و دل کردم جوابی هم نیومد
۰۵ تیر ۹۹ ، ۰۰:۵۲ Homayoun Panahandehali

شکر نعمت نعمتت افزون کند 

کفر نعمت از کفت بیرون کند 

 

لئن شکرتم لازیدنکم:)

پاسخ:
آنقدر آدم با ایمانی نیستم که بشینم تو این حال خداروشکر کنم 
۰۵ تیر ۹۹ ، ۰۰:۴۰ Homayoun Panahandehali

نیمه پر لیوان را بنگرید...

پاسخ:
هیچ نیمه پر لیوانی وجود نداره لیوان خالی هست لیوان شکسته هست هیچ آبی توش نیست نمیمونه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">