سریال زندگی من

آخرین مطالب

یا مجیب دعوه

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۳ ب.ظ

سلام.... 

اگه بتونم ساعت درس خوندنم تو این دو ماه پایانی به دوازده ساعت برسونم که موفق شدم اگه نتونم باید یک سال پشت کنکور بمونم خیلی کار سختیه برای منی که همیشه شب امتحانی بودم دعا کنید برام لطفا.... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۹

نظرات  (۳)

راستش روزی ۱۲ ساعت خوندن اونقدر که به نظر میاد سخت نیست. باید بهش عادت کرد فقط. باید ذهن رو متمرکز نگه داشت و اگر بتونید یک هفته این کار رو انجام بدید خود به خود در ادامه این اتفاق می‌افته.

آرزوی موفقیت براتون دارم.

پاسخ:
تلاشم میکنم که این اتفاق هر چه زودتر بیفته چون تایم خیلی کمی دارم.
خوش اومدین به وب من 🌻

ممنون از خوشامدگویی

رسم محترم و قشنگیه ... حالا که آمدیم انشالله مثمرم باشیم

پاسخ:
خواهش میکنم. انشالله 🌻

میگذره ... فقط سعی کنید بهترین ممکن اون لحظه باشید و از خودتون راضی

پاسخ:
از خودم که قطعا راضی نیستم چون وقت خیلی هدر دادم ولی جمله ی بهترین ممکن اون لحظه واقعا قشنگ بود مرسی بابت همچین جمله ی قشنگی
خوش اومدین به وب من 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">