سریال زندگی من

آخرین مطالب

خبر خوب

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۰۹ ب.ظ

سلام.... 

نمیدونم اسمش بزارم آخرین لطف خدا برای تایم کنکور یا نور امید امروز اعلام شد که کنکور 26 روز عقب افتاده و خب فرصت خیلی خیلی خوبیه برای اینکه تلاشم بکنم و قبول بشم تا حدودی روی دور مطالعه افتادم از فروردین و به اون مطالعه ایده آلی که میخوام نزدیکم ماه رمضان فرصت خوبیه برای تلاش امیدوارم نتیجه ای که میخوام بگیرم مانتو هام برام همه تنگ شدن البته که همچنان تو قرنطینه هستم و فقط برای اینکه ببینم چقدر چاق شدم امتحان کردم و حدسم درست بود چهار پنج کیلو اضافه وزن دارم تغذیه ام تغییری نکرده ولی تحرکم صفر شده و قرار شده از حلقه و طناب برای چربی سوزی در منزل استفاده کنم خداروشکر که هنوز توان و فرصت تلاش دارم. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۳

نظرات  (۵)

بستگی به خودت داره. از قضا این پله میتونه پرتابت کنه به خیلی جاهای خوب یا نگهت داره همینجا که هستی. رو چه موضوعی کار کنی، خیلی مهمه.

پاسخ:
یادم میمونه این کامنت :)

خوبه هنوز پله های بعدی رو دارین.

پاسخ:
شنیدم پله های بعدی به این پله ای که بودم نمیرسن تو مفرحی و خاطره انگیزی 

خب پس حسابی درس بخون. من دلم برای دوره لیسانستنگ شده. خیلی

پاسخ:
دارم تلاشم میکنم انصافا. منم هنوز یک ترم تموم شده ولی خیلی دلم تنگ شده 

والا با خبری که امروز من از خبرگزاری ها خوندم بعید نمیدونم. موج دوم در ایران شروع شده و داره به صورت نمایی رشد میکنه.

پاسخ:
 چی بگم والا در هر صورت به نفع منه تعویق 

با این اوضاع باید امیدوار باشی بیشتر از این عقب نیوفته!

پاسخ:
نه بابا دیگه عقب نمیفته 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">