سریال زندگی من

آخرین مطالب

سرفصل اخبار این روز ها

جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۵۷ ب.ظ

۱. تولد دوست مشترک من و عین به بهترین شکل ممکن برگزار شد و کلی خوش گذشت کلی خندیدیم و تو سر و کله هم زدیم عین هم تو جمع حسابی هوام داشت و مهم تر از همه اینکه تو عکس های دسته جمعی من از همه بهتر افتادم ‌.

۲. بعد تولد کلی بیرون رفتن و خوش گذرونی با عین داشتیم که اخرین بارش میشه سینما هفته گذشته و دیدن قانون مورفی که ایده ال نبود ولی با عین خوش گذشت در واقع با عین دو تا دوست معمولی شدیم عاری از فوران احساس و هورمون خوش میگذرونیم .

۳. وزنم به هفتاد یک رسیده و جای بسی شادمانی داره داروهای پوستم هم داره جواب میده و پوستم خیلی بهتر شده 

۴. ما سه تا دختر مجرد تو فامیل هستیم که اولی شوهر کرد و من و دختر عموم موندیم دختر عمو جان کنکور داره و عجیب فامیل رو من تمرکز کردن مجلس عقد اولی خیلی خوش گذشت مخصوصا اینکه همسرش هم از فامیل هست خوشبخت بشن انشالله 

۵. معدلم ۱۸ شده این ترم و در واقع از نظر درسی این ترم ترکوندم و بشدت خوشحال و راضی هستم یک نمره و خورده ای ارتقا معدل داشتم و مصمم هستم دو ترم باقی مانده همین ۱۸ بمونه معدلم و واقعا خدایا شکرت بابت این پیشرفت معدل که البته شصت درصد بخاطر رقابت سالم و تشویق های عین بود . 

۶. دیگه تصمیم جدی گرفتم زود به زود بیام و مفصل تر بنویسم 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">