سریال زندگی من

آخرین مطالب

برای زهرا

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۲۱ ب.ظ

سنگ صبورم همیشه تنها کسی بودی که حوصله شنیدن نق نق هام داشتی به غر غر هام گوش دادی و حق به من دادی از وقتی باهات دوست شدم همیشه دلم به بودنت گرم بوده انقدر همیشه بودی که حتی نمیتونم تصور نبودنت داشته باشم یکی یک دونه مهربون من انقدر دوست دارم که همیشه به تمام کسایی که بیشتر از من دوسشون داری حسودی میکنم روز تولدت برام پر حس خوبه چون میدونم خدا یکی از فرشته هاش فرستاده زمین تا وقتی بزرگ شد و با من اشنا بشه و کنارم باشه از خدا بابت فرستادنت به زمین خیلی خیلی ممنونم خوبِ من تولدت مبارک ( نمیدونم اینجا رو میخونی ولی به رسم هر سال این برات نوشتم)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۵

نظرات  (۲)

۰۶ فروردين ۹۷ ، ۰۶:۵۶ زهرا حسین زاده
وااااای چرا من اینو الآن دیدم 😍😍😍😍😍
قربونت بشم عزییییزم ❤
پاسخ:
من فدات رفیق
تبریک
دلتون شاد
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">