سریال زندگی من

آخرین مطالب

این هشت نفر

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۳۴ ق.ظ

زهرا و حسام فوق العاده هستند نزدیک ترین بهترین با معرفت ترین صبورترین عشق ترین راستش را بخواهید جلوی آن ها من خودِ خودم هستم تحملم وقتی لوس میشوم وقتی گند  میزنم وقتی گریه میکنم وقتی عصبانی هستم کار سختی هست و فقط خودشان میتوانند میلیارد ها بار محبت و دوستی خود را ثابت کرده اند  زهرا جهنمی ترین روز ها را بهشت کرده است حسام بدترین حال ها را حال خوب کرده است بهترین دوستی هستند که هر کس میتواند داشته باشد بعد از آنان سپیده و مهناز و ناهید عالی هستند سپیده و ناهید را سر کنکورم دیوانه کردم از آن رفیق هایی هستند که شاید در طی چند روز و ماه نباشند اما آخ که بگویم پیدایشان میشود دنبال راه حل برایم میگردند زود حلش میکنند جفتشان مثل خواهر بزرگتر هستند مهناز پایه شیطنت هایم هست کمکم میکند محبتش را دوست دارم رک و بی پرده برایم حرف میزند بعد از اینان نوبت محدثه و نگار و نسترن میرسد نگار یادگار دوران راهنمایی است سه سال تو سر و کله هم زدیم اخرش دیدیم از روی محبت بوده و بعد دوست شدیم من را یاد بچگی ام می اندازد محدثه دختر همسایه است وقتی از حرف رو به انفجار بوده ام حرف هایم را شنیده و نسترن تنها دختر دایی ام حکم امین من را دارد این هشت نفر تنها دارایی های من هستند در دوستی بعد اینان دیگر کسی را نداشته ام که بیاید و بماند و رفیق شود به نظر من دوست با رفیق فرق میکند این رفقا همه دور هستند از من ... مشهد میشود یک رفیق به من بدهی ؟؟؟؟ 

از بچگی با پیدا کردن دوست مشکل داشتم خیلی کار سختی است بلد نیستم دوست شوم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۹

نظرات  (۱)

۱۰ دی ۹۶ ، ۱۳:۳۹ هفت دقیقه
چطوری ترانه
پاسخ:
سرما خورده ام خانوم دکتر هنوز جرعت نکردم با اون استادم بحرفم اصلا حس درس نیس فردا هم امتحان دارم شما چطورید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">