سریال زندگی من

آخرین مطالب

جنگ اعصاب

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۲ ق.ظ

هر روز داریم ‌دعوا میکنیم تو با نهایت صدات داد میزنی که چرا ازت پرسیدم کجایی من داد میزنم چرا دیر جواب دادی جفتمون دنبال بهانه ایم جفتمون میخوایم نفر مقابل کات کنه و کوتاه نمیایم کی تموم میشه این جنگ اعصاب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۳۰

نظرات  (۳)

۰۴ آذر ۹۶ ، ۲۲:۵۶ هفت دقیقه
ترانه چرا جنگ اعصاب اخه ؟ تو دوسش داری ؟ داری روانی میشی از اینکه داره ازدواج میکنه چرا باهاش مهربون نیستی ؟ اونم دوستت داره 
پاسخ:
چون همش بهانه میاره که تا زمان ازدواجش نمونم که بگه اون رفت من زن گرفتم منم مقاومت میکنم 
دایی رابطه رو اگه نمیشه ترمیم کرد
باید کات کرد
پاسخ:
من نمیخوام پشتم بگه بعدا خودش کات کرد منم رفتم زن گرفتم 
پسره ی چیز
پاسخ:
:( :(:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">