سریال زندگی من

آخرین مطالب

وقایع التفاقیه

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۵ ب.ظ

سلام ... فردا اون روز سینما من برگشتم خونه تا جمعه خونه بودم و جمعه با پسر خالم که مثل من مشهد میخونه اومدم مشهد شنبه بعد از ظهر با بچه ها رفتیم بیرون یه چرخی زدیم و از یکشنبه هم شروع دانشگاه و کلاسا و این ترم کلاس زبان هم ثبت نام کردم و شروع کلاس زبان از چهارشنبه این ترمم مثل همه ی ترم ها هم استاد خوب داربم هم بد که گل سرسبد استادا فعلا استاد جوونی هست که دکترا رشته خودمون داره و خیلی به دل هم نشسته بخاطر تجرد ...

+نبودش خیلی حس میشه خیلی خیلی زیاد ....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">