سریال زندگی من

آخرین مطالب

دیشب

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۴۳ ب.ظ

دیشب یکی از دوستان که رتبه خوبی تو کنکور اورده بود و از من یک سال کوچیکتره به مناسبت رتبش من و چند تا دیگه از بچه ها رو شام دعوت کرد رفتیم پیتزا خوردیم و کلی خوش گذروندیم یکی از بچه ها سال دوم دبیرستان ازدواج کرد همسن منه و متاسفانه الان داره از همسرش جدا میشه دیشب از اقا پسری که تو پیتزا فروشی کار میکرد خوشش اومده بود و تا تونست بهش نگاه کرد و چراغ سبز نشون داد راستش از کارش اصلا خوشم نیومد درسته داره جدا میشه ولی به هر حال هنوز متاهل و این رفتارش خیلی زشته. منم جمعه و یا شنبه حرکت میکنم با بار و بندیلم تا برم مشهد و شروع دوباره خابگاه و دانشگاه راستش خیلی پاییز و مشهد و رشته ای که میخونم دوست دارم و این ترم هم کلی برنامه دارم برای خودم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">