سریال زندگی من

آخرین مطالب

بالاخره تونستم

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۳۰ ب.ظ

سلام بالاخره وقت شد بیام اولین پست بنویسم وقت که راستش زیاد بود ولی نمیدونم چرا اشتیاق نوشتن نداشتم فضای بیان برام خیلی غریبه هست راستش امروز روز خوبیه حس سبکی دارم تونستم بالاخره از تلگرام دیلیت اکانت بدم و با اکانت جدید دوباره وارد بشم البته با این تفاوت که اکانت جدید فقط به خانواده دادم و یه سری از دوستان نزدیک خب یه سری از دوستان هم بودن که فقط به واسطه تلگرام باهم در ارتباط بودیم که خب با دیلیت اکانتم اونا هم حذف شدن راستش راحت نبودم اکانت جدیدم بهشون بدم و اخرش با خودم گفتم بالاخره که چی باید یه روزی این اتفاق می افتاد ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۰

نظرات  (۳)

۲۰ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۵۱ خانه سلامتی
تلگرام اصلا خوب نیست 
پاسخ:
نمیشه گفت کاملا بده هم خوب هم بد البته این نظر من 
۲۰ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۳۳ امیررضا باقری
با گذر زمان اگه خدا بخواد وبلاگ شما، سریال زندگی من، می تونه پیشرفت کنه.

خوشحال میشیم اگه از وبلاگ ما هم بازدید بفرمایید و نظرتون رو ارسال بفرمایید.
پاسخ:
سلام ممنون چشم حتما 
نه بابا فضای بیان خیلیم صمیمیه فقط یکم وقت میبره تا با دوستان آشنا شی ، من دنبالت کردم لطف کن دنبال کن
پاسخ:
سلام ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">