سریال زندگی من

آخرین مطالب

no return

شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۲۹ ق.ظ

سلام ....

۱. خب اول باید بگم خواهشا رابطه ای که تموم شده رو نخواید دوباره مثل روز اول بازسازی بشه و روز از نو بشه وقتی رفتید برای همیشه برید تو این پست گفتم با علی کات کردیم و تا حدودی میشه گفت تصمیم دو طرف بود تو پست قبل هم گفتم چون خیلی باهاش پیاده اینور اونور رفتم الان که نیس یه حس دلتنگی هست ولی این دلیل نمیشه بخوام برگرده یا مایل باشم یه اشتباه دوبار تکرار کنم اومده پی وی تو تلگرام میگه از عکست مشخص هست لاغر شدی یکم خیلی خوبه افرین خب الان مثلا که چی بعد دو ماه یهو اومدی اظهار نظر میکنی الان ذوق کنم تغییر کمم فهمیدی الان ذوق کنم پروفایلم چک کردی الان ذوق کنم یاد من افتادی برو عامو هم من بچه ام هنوز هم تو به درد هم نمیخوریم 

۲. یه اتفاق دیگه هم افتاده جدیدا اونم اینکه من نوجونیم همانند سایر تایم های زندگیم تلف کردم رفت پی کارش بجای اینکه کتاب ها و رمان های درست بخونم تا ادم بشم نوجوونیم ابتدا در رمان های فوق افتضاح نود و هشتیا و سپس در یاهو ، وی چت ، نیم باز، تانگو، لاین ، وایبر و .... گذشت خب ما اون زمان در یاهو جان با گروهی اشنا شدیم که یه عده دختر پسر همسن و تازه دبیرستانی بودیم و همه قرار بود دکتر و خلبان بشیم بچه های خوبی بودیم انصافا و شبانه روز در سر و کله هم میکوبیدیم تا اینکه کم کم ارتباط ها کم و سرد شد و قطع شد حالا بعد سه چهار سال دوستی که شماره موبایلم همون زمان بهش داده بودم بهم زنگ زد خودش معرفی کرد و ازم خواست ایدی تلگرامم بدم که من ادد کنه در گروهی که با همون بچه های سابق تشکیل شده خب سه روز اول که مرور خاطرات بود خوب بود جالبه هیچ کدوم دکتر و خلبان نشدیم و رشته های دیگه میخونیم و حتی سرباز هم داریم ولی خب بعد سه روز الان شده برام اینه دق چون هر دفعه پیام هاشون میبینم یادم میفته چجوری نوجوونیم تلف کردم و خب من بشدت از گذشته ام ناراضی ام و همیشه ازش فرار کردم و حالا گیر افتادم خیلی ها هم ازم میخوان مثل قبل باهاشون باشم ولی واقعا نمیتونم بعد چند سال دوباره مثل قبل باشم امیدوارم درکم کنن و بزارن نباشم بین اونا خلاصه اینکه برنگردید ولی اگه برگشتید خیلی سریع طبیعی نکنید انگار هیچی نشده و همه چی مثل قبل هست درک کنید ادمی که باهاش قطع ارتباط کردید دیگه براتون اون ادم سابق نمیشه 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۷

نظرات  (۳)

نوجونی هر جور بگذره آخرش افسوس میمونه چرا بهتر از این نگذشت
پاسخ:
فکر نمیکنم برای همه 
خب ببین مشکلت از نظر من اینه که از گذشتت فرار میکنی،و اونم دنبالت میاد
گذشتت بپذیر،خودت ببخش و بگو من تو اون دوره عقل و درایت این نداشتم که خوب و بد زندگیم مشخص کنم عوضش خیلی چیزا یاد گرفتم
بعد برنامه بریز که چیکار کنی مثل قبل نشه و پیشرفت داشته باشی
فکر و خیال گذشته فقط یه وزنه ی سنگینه که سرعت پیشرفتت کم میکنه
مراقب خودت باش،زیاد :)) :*
پاسخ:
سلام بانو کاملا حق با شماست به کامنتتون فکر میکنم ممنون 
فقط میتونم بگم این جور وقتا ادم دلش واسه خاطراتی که با اون شخص داشته تنگ شده نه خودِ شخص. و برگشتن به رابطه ی تموم شده اینجور وقتا اشتباه محضه
پاسخ:
سلام کاملا درست میگی شاداب جان بحث خاطرات هست فقط منم امکان نداره دیگه برگردم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">