سریال زندگی من

آخرین مطالب

من برگشتم

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۲ ب.ظ

تنها 44 روز به کنکور مونده

کلی هزینه کردم تا الان برای کتاب و جزوه، دو سال عمرم گذاشتم و دیگه باید جواب بگیرم. خسته شدم از شکست های مکرر و میخوام به خودم ثابت کنم میتونم. میخوام به اون تصوری که همیشه تو ذهنم از خودم داشتم نزدیک بشم و خب میخوام این 44 روز بشه آغاز اون طوفانی که دوست دارم. خب دیگه از بحث کنکور که بگذریم. حس میکنم یکم بزرگ شدم هنوز تصمیم های غلط زیادی میگیرم ولی عملکرد های خوب هم در کنارش دارم و مقداری شناخت و خود آگاهی نسبت به خودم پیدا کردم و همین خوبه به نظرم میتونه نشونه خوبی باشه امیدوارم که همه چی همین جوری خوب پیش بره 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۶

نظرات  (۴)

سلام عزیزدلم خوشحالم که بعد از مدت ها اومدی و نوشتی برامون :))) 

میدونم که نتیجه زحمتاتو خواهی دید و کلییییی برات ارزوی خوب دارم

 

پاسخ:
ممنونم عزیزم مرسی از توجه ات 
۱۷ خرداد ۰۰ ، ۲۱:۲۷ کلنگ همساده

نترس. خدا پشت و پناهت. برو با قوت و شجاعت کنکور رو درنورد. حالا مونده تا تصمیم ها رو بگیری. تازه اول راه هست. نترس

پاسخ:
ممنون البته 24 سالگی دیگه خیلی هم اول راه نیست 

سلامت باشین

اره کمالگرایی کلا چیز خوبی نیست

خود به خود هم خوب نمیشه

شما باید کنترلش کنی و از خودت در حد یک "انسان" ممکن الخطا توقع داشته باشی

پاسخ:
کاملا درست میگید
روز خوبی داشته باشید در ادامه 

هنوز تصمیم های غلط زیادی میگیرم؟

مگه قراره از یه جای به بعد دیگه نگیری؟

 

والا من که هرچی جلوتر میرم احساس میکنم تصمیمات اشتباهم هی بزرگتر میشه

شاید از نظر تعداد کم بشه

ولی عمق فاجعه اش خیلی بیشتر میشه

پاسخ:
از خودم انتظار ندارم تصمیم های اشتباهم صفر بشه ولی انتظار دارم با بالاتر رفتن سن کمتر بشه که فکر کنم نسبت به نوجوونی الان بهتر شدم تلنگر خوبی زدید ممنونم این کمالگرایی ذاتی خیلی وقت ها چیز خوبی نیست 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">