سریال زندگی من

آخرین مطالب

این من هستم

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۵۷ ق.ظ

چالش قبول کردم از طرف جناب کلنگ

1. من آدم زودرنج و احساسی هستم.

2. برخلاف ظاهر اروم و مثبت کار های نابه هنجاری انجام دادم.

3. اگر خواسته ای داشته باشم به هر قیمتی بهش میرسم.

4. نه این وری نه اون وری همیشه وسط بودم.

دعوت میکنم از خواهر بزرگترم و زهرای عزیزم و تهمینه جان ومامان مینای عزیز

لینک اصلی چالش

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۴

نظرات  (۹)

۲۳ خرداد ۰۰ ، ۲۲:۴۲ بلاگر کبیر ^_^

عه گفته بودی :( 

 

ببخشید پس . 

پاسخ:
خواهش میکنم 
۲۲ خرداد ۰۰ ، ۱۵:۵۵ بلاگر کبیر ^_^

لینک چالش اصلی مشکل داره . لطفا به من بگو چی به چیه 

پاسخ:
چالشش خیلی وقت تموم شده ایشالله چالش بعدی
مرسی بابت حضورتون از راه دور میبوسمتون
۲۲ خرداد ۰۰ ، ۱۵:۵۴ بلاگر کبیر ^_^

عه منو دعوت میکنی به چالش بهم نمیگی؟؟ خخخ 

 

من خیلی اتفاقی این جا رو خوندم که :) 

 

ممنونم

پاسخ:
مامان مینا تو پستی که گذاشتید عنوانش غم زمانه خورم یا فراغ یار کشم براتون کامنت گذاشتم اون موقع اونجا رو چک کنید 

:))) فعالیتت خیلی کم شده و بخاطر درس و ایناس برات کلیییی ارزوی خوب دارم عزیزم

پاسخ:
نمیدونی چقدر خوش حال شدم فقط این کامنت دیدم مرسی عزیزم که به یادم بودی منم برات حال خوب و موفقیت آرزو میکنم 
۰۶ اسفند ۹۹ ، ۱۴:۲۲ کلنگ همساده

درود دوباره. روز مهندس و همه سایر روزهای پیش رو بر شما مبارک :))

پاسخ:
مررررررسی 😍

کدوممون کار نابجا و نابهنجاری انجان ندادیم؟

هرکس به نوبه ی خودش یک جایی از خطش فراتر رفته

هرکسی هم که نرفته،بقول همسرم "ول معطله"

:))))))))

پاسخ:
سلام بانو بله درست می فرمایید. 
۱۵ آبان ۹۹ ، ۱۸:۱۶ لاک‌پشتِ در فکرِ رسیدن

با کمال میل :*

پاسخ:
😍😘

ترانه جان

خیلی ممنونم از اینکه شرکت کردی . اسم قشنگت رو توی لیستم گذاشتم.

باز هم ازت سپاسگزارم :)

پاسخ:
سلام چالش خیلی خوبی بود خوش حالم که شرکت کردم و ممنونم بابت برگزاریش. براتون آرزوی شادی و سلامتی دارم 
۱۴ آبان ۹۹ ، ۱۰:۵۹ کلنگ همساده

ماشاالله به گزینه سوم :)

والا من همیشه همونی رو خواستم که تونستم بهش برسم!

پاسخ:
منم خیلی فراتر نرفتم ولی خب بازم از خودم راضی ام تو یه مواردی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">