سریال زندگی من

آخرین مطالب

در باب احوالات اخیر

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۱۷ ب.ظ

سلام.... 

  1. کنکور گند زدم. البته که انتظار بیشتری نمی‌رفت از اون روند مطالعه و حالا باید یک سال تو خونه بمونم و براش مجدد تلاش کنم. خونه موندن یکی از بزرگترین ترس هام هست ولی اینو خوب میدونم که نباید هر دانشگاهی و هر گرایشی به هر قیمتی رفت اشتباه کارشناسیم تکرار نمیکنم عاشق رشته ام بودم و هستم ولی کاش تو دانشگاه بهتری درس میخوندم. 
  2. هر سال این تایم، مجلس عاشورا تو خونه ما و خونه عمه که رو به روی هم هست، برگزار می‌شد.  همه ی فامیل میومدن بعد عزاداری دور هم حلیم می‌خوردیم و سهم نیازمندان هم پخش میکردیم. امسال خیلی دل گیره.  هزینه مجلس برای بهزیستی واریز شد و دیگه خبری از جمع شدن دور هم نیست.
  3. تو استوری های بعضی از دوستان و آشنایان میبینم که چجوری عاشورا و مکتب حسینی داره کمرنگ میشه و بهش برچسب خرافات و دروغ و جنگ فامیلی اعراب میزنن از این موج جدید میترسم از روزی که نسل های جدید به امام حسین غریبه بشن میترسم.  این اصلا قشنگ نیست.
  4. یه سوالی خوندم تو توییتر که پرسیده بود اگر  اون زمان زنده بودید به نظرتون تو کدوم دسته بودید من خودم قطعا جز کسانی بودم که تو خونه هاشون میموندند یا نهایتا عین عمر سعد بودم که هم خدارو میخواست هم خرما
  5. چقدر تشخیص درست از غلط سخت شده. چقدر ادم گیج و سردرگم میشه.  آخرش همیشه میمونم این وری باشم یا اون وری در نهایت یه هر دو وسط تباه هستم.
  6. لطفا اگه این پست خوندید یه واکنشی نشون بدید بدونم فقط برای خودم مینویسم یا یکی هست. 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۹

نظرات  (۴)

اون زمان یا زمان ما، فرقی نمیکنه، هر کسی در زمان خودش نسبت به ظالم سکوت احتیار کنه، تو هر زمان دیگه ای هم که باشه همونه، مگر این که تفکرش، ایمانش و اعتقاداتش تغییر کنه.

 

پاسخ:
بله درست میفرمایید 

امسال توی راه خونه مادرم اینا دائم به این فکر میکردم واقعا این جنوب تهران هست؟

این خیابون 17 شهریور هست؟

چرا اینجوریه؟

 

اصلا یه مدلی بود که به یه تعطیلی معمولی میخورد بیشتر

هرچند خوشحال بودم که رعایت میکنن

ولی خوب حس عجیبی داشت

 

کنکورم من حرفی نزنم بهتره

چون به نظرم مسخره ترین نگرانی زندگیم، نگرانی بود که سر کنکور داشتم

اخرم با رتبه زیر 1000 ول کردم رفتم علمی کاربردی

اینقدر که دانشگاه توی رشد علمی و تخصصی و کاری من بی تاثیر بود (تاثیر مثبت البته وگرنه تاثیر منفی رو که به شکل واضحی داشت)

پاسخ:
سلام خیلی خوش حال شدم وقتی کامنتتون دیدم. باعث افتخاره حضورتون و ازتون خیلی ممنونم بابت وقتی که برای نوشتن کامنت گذاشتید. شجاعتتون قابل تحسین بوده با رتبه زیر هزار تونستید بیخیال دانشگاه های لول بالا تر بشید 

واکنش نشان دادیم😊

از یه طرف افراطی ها و از طرفی یه عده کلا منکر میشن و قضیه عاشورا رو سیاسی میدونن و میگن جنگ بر سر قدرت بود:(

پاسخ:
سلام خیلی ممنون که حضورتون اعلام کردید 🌻
متاسفانه تفکرات زیادی بر علیه عاشورا شکل گرفته که همش ناراحت کننده هست 

موفق باشید.

پاسخ:
خوش اومدید
سپاس 🌻

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">