سریال زندگی من

آخرین مطالب

بیا به این فکر کنیم

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۲۹ ب.ظ

من خیلی وقت هست وبلاگ خانم هیلا رو میخونم اما امروز یکی از پیج هایی که دنبال میکردم آدرس پیج اینستا ایشون گذاشت و ایشون مربی رشد فردی هستن و من همیشه دوست داشتم پیجشون داشته باشم دارم فکر میکنم این نمیتونه اتفاقی باشه و خدا بهم چشمک زده و لازمه یه دوره جدیدی شروع کنم و نزارم نود و نه همین جوری با فرسایش و زوال بگذره hiloooei این آیدی اینستاگرام ایشون هست پیشنهاد میدم یه سری بزنید. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">