سریال زندگی من

آخرین مطالب

باز این چه شورش هست

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۱۵ ق.ظ

سلام.... 

یه فرایندی تو زندگی من وجود داره به اسم آدم های مقطعی.  براتون مثال میزنم، من سال اول دبیرستان کنگ فو رو شروع کردم و دو سالی ادامه دادم با بچه های باشگاه دوست شدم، بسیار صمیمی شدیم،  رفت و آمد ها به بیرون از باشگاه کشیده شد و همه چی خوب بود تا اینکه تصمیم گرفتم دیگه بخاطر کنکور باشگاه نرم و حس کردم دیگه ارتباطم با اون آدم ها رو دوست ندارم و باهاشون قطع ارتباط کردم. خب اینکه بعد تموم شدن وجه اشتراکم با آدم ها نمیتونم ارتباط و دوستیم ادامه بدم فرایند خوبی نیست واقعا. ولی نتونستم خودم مجبور کنم پای ارتباطم بمونم . بخاطر همین اتفاق من تو زندگیم دوست های صمیمی خیلی کمی دارم که ارتباطم باهاشون طولانی شده در حد سه نفر و همیشه فکر میکردم آنقدر با آدم های دوران کارشناسی صمیمی هستم که بعد کارشناسی ارتباطم باهاشون حفظ کنم ولی متاسفانه جدیدا حس میکنم دیگه این ارتباط دوست ندارم و باید قطع ارتباط کنم باهاشون. حقیقت ترسناکی برام هست ولی چاره ی دیگه ای ندارم و میخوام بگم بهتون اگه بلدید ارتباط خودتون با آدم ها به صورت طولانی و چند ساله حفظ کنید خوش به حالتون! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۹

نظرات  (۳)

من فقط با خانوادم هنوز در ارتباطم!

پاسخ:
سلام. منم دارم به این مرحله میرسم کم کم 
۲۸ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۴۶ لاک‌پشتِ در فکرِ رسیدن

چرا یهو؟

 

پاسخ:
نمیدونم چرا دیگه حوصله شون ندارم 
۲۲ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۵۵ لاک‌پشتِ در فکرِ رسیدن

با همه‌شون یا فقط یه تعدادی؟

پاسخ:
احتمالا همشون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">