سریال زندگی من

آخرین مطالب

مهر استخدامی

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۴۰ ق.ظ

اینکه آزادی بیان منسوخ شده و حق هیچ اعتراضی نیست

اینکه فساد اداری و مالی تو همه جا بیداد میکنه و ریشه اش به بالا میرسه 

اینکه تورم داره پدر ما مردم عادی درمیاره و ما فقط خبر اختلاس می‌شنویم

اینکه اونا از ما کاملا جدا شدن و دیگه به فکر ما نیستن 

اینکه رو هوا و کف خیابون فقط کشتن و یه اب هم روش 

اینکه خیلی از حقوق زن ها و بعضی حقوق مرد ها خیلی وقته ازشون گرفته شده و نمیخوان این حقوق بدن 

همه ی اینا باعث میشه تصمیم بگیرم رای ندم و هر چی با خودم میگم لعنتی ممکنه تو آزمون های استخدامی در آینده رد بشی باز وجدانم قبول نمیکنه این سیستم با رای خودم  تایید کنم 

کامنت هاتون میخونم :)

 

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۰۰/۰۳/۲۵

نظرات  (۴)

۲۶ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۵۲ کروکدیل بانو

اتفاقا با رشته ای که ما داریم، کار دولتی عملا وجود نداره... :))

همش دست بخش (مثلا) آزاده

پاسخ:
سلام بانو
خیلی خیلی خوش حال شدم کامنت تون دیدم خیلی خوش اومدید 
بله اینم هست. 

من این رشته رو اصلا نمیشناسم

ولی چیزی که میدونم اینه که همونطور که شما رفتی سمت این رشته، قبل از شما هم کلی ادم رفتن، بعد شما هم کلی ادم میرن

با توجه به توضیحاتی که دادی، اتفاقا هر روز بیشتر هم میشن کسانی که میرن سمتش

 

پس فعلا، داخل ایران، دست به نقد، چیزی که میشه ازش پول درآورد آموزش دادن و مشاوره دادنش هست

این مسیری که شما رفتی، قطعا با کلی سردرگمی بوده و قطعا دوست داشتی کسی کمکت کنه

نفرات قبل شما هم سردرگم بودن و دوست داشتن کسی کمکشون کنه ولی احتمالا نبوده و در نتیجه اونها هم مثل شما، خودشون رفتن و راه رو پیدا کردن با کلی سختی

 

نفرات بعدی هم میتونن همین داستان رو داشته باشه

یا اینکه...

شما بیایی و این کلاف سرگردم رو براشون باز کنی

مشاوره بدی

آموزش بدی

خصوصی، ویدیو

پولی، رایگان

 

قشنگ کم کم میتونم 4-5 ساعت در مورد جزئییاتش حرف بزنم

فقط یه چیز رو میخوام بگم

رفتن اسون نیست

هزینه بر هست

زمان بر  هست

و 100% ارزشش رو داره (به نظر من)

 

پس فعلا که هستی اینجا پیش خودمون

از علمت پول در بیار که هم اینجا بودنت دلپذیر تر بشه برات

هم رفتنت راحتتر باشه

پاسخ:
بابت وقتی که برای تایپ این کامنت گذاشتید خیلی خیلی ممنونم بارها خوندم و خیلی موثر بود. خوشحالم وبلاگ فرصت آشنایی باهاتون بهم داد 

حالا من خیلی ریز نمیشم توش

ولی این قول 100% رو به شما میگم هر رشته ای که داشته باشی کار ازاد میشه کرد

آموزش که میشه داد که

از آموزش میشه ول درآورد حداقل

 

حالا گزینه مهاجرتم عالیه البته

سنی نداریم که

الان ادم سختی مهاجرت رو به جون نخره کی بخره؟

پاسخ:
نمیدونم با رشته بیوتکنولوژی آشنایی دارید یا نه(  ترکیب زیست و تکنولوژی هست)
رشته ای که الان تو کشور های خارجی از غول های پول ساز حساب میشه و تو چرخه اقتصادی نقش قابل توجه ای داره حتی بیل گیتس و تسلا هم دارن روش جدیدا کار میکنن( سهام چند تا از شرکت های این حوزه رو خریدن و اسپانسر چند تا پروژه بزرگ تو این حوزه شدن)تو ایران صرفا یه رشته پژوهشی حساب میشه چون کشور ما ذاتا پزشک پرست هست و فقط میخواد از چرخه بیمار و پزشک عین قرون وسطا پول در بیاره به هر حال هم رشته های من یا باید منتظر آزمون استخدامی دانشگاه ها(  بحث هیئات علمی) باشن یا با پارتی برن تو آزمایشگاه های بیمارستان هایی که آزمایشگاه های مخصوصی دارن و یا مثل من فکر فرار باشن خداروشکر وضعیت پذیرش خوبی داره رشته ی من . 

به کار ازادم فکر کن...

من که راضیم

 

شما رای هم بدی یا ندی، وارد کار اداری که بشی، ناخودآگاه یه سری رفتارهای پاچه خوارانه و چاپلوسانه رو میطلبه

یکی از اقوام ما که اهل این رفتار ها نبود و 2-3 سال پیش بازنشست شد، بنده خدا قشنگ کل دوران کاریش حرص خورد

میدید چطوری با چاپلوسی و مجیزگویی میرن ازش بالاتر

 

اگر ادمش نیستی، به فکر کار ازاد باش به نظرم

پاسخ:
آدمش نیستم واقعا اینکه برم تو یه سیستم مریض و بخوام با زیر آب زدن همکارم و تظاهر به چیزی که نیستم پیشرفت کنم ولی رشته ام یه جوریه که کار آزاد باهاش نمیتونم انجام بدم و در نهایت تنها پلن پیش روی خودم مهاجرت با تمام سختی های زیادش میبینم برای دکترا میخوام برم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">