سریال زندگی من

آخرین مطالب

حال اکنون

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۲۵ ق.ظ

سلام... 

چقدر عنوان گذاشتن سخته واقعا.

خب روا نبود که بیام از حال بدم کلی حرف بزنم ولی حال الانم نگم. 

پرونده ارشد بسته شد.  کتاب ها رو بستم. نیاید نگید چرا؟! چون هیچ کدوم جای من نیستین و شرایط من نمیدونید و از حال روحی من خبر ندارید. قضاوت هم نکنید لطفا. شاید اگه جای من بودید عملکرد بدتری داشتید.!

از خدا گله کردم بزار نعمت هاش هم بگم.  دوستای خوب و خانواده خوب خداروشکر که اینا رو دارم تعداد دوستام شاید به انگشت های دست نرسه ولی خیلی تک هستن از خانواده ام بشدت راضی ام و امیدوارم بتونم زحماتشون جبران کنم.

امیدوارم واقعا کنکور عقب نیفته چون دیگه تحمل ندارم

ببخشید اگه موقع خوندن متن اذیت میشید نحوه استفاده از علائم نگارشی یادم رفته و در پایان اینکه یه مقدار حالم از اون حالت افتضاح دراومده ولی همچنان بده و میدونم با پنج ماه قرنطینه رسما افسرده شدم. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۷

نظرات  (۲)

خیلی می فهمم چی میگید 

یه وقت ها ادم متوجه اش داره تلاش چند ماهش رو زیر سوال می بره یا رها کردن اما دیگه توانی نیست .... 

هیچ وثت یادم نمیره دو ماه مونده به اخرین کنکوری که دادم چقدر زجر کشیدم :| 

این پست رو خوندم یاد اون روزها افتادم ...واقعا دیگه هیچی برام مهم نبود فقط می خواستم تموم شه :/ 

پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون و خوش اومدید به وب من 🌻
منم الان فقط میخوام تموم بشه و امیدوارم دیگه عقب نیفته :( 

این که غصه نداره ...

دری که بسته میشه، قطعا قابل بازشدن بودنه که تونستی ببندیش

 

الانم کتابی که بستی رو دوباره باز کن

 

این که ادا و اصول و بهانه تراشی و ننه من غریبم بازی نداره

 

پاشو فکرای مزاحم رو از خودت دور کن و بشین سر درس و مشخت!

پاسخ:
رهاش نکردم کامل 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">