سریال زندگی من

آخرین مطالب

در میانه راه

سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۲۱ ق.ظ

سلام...

شهر ما داره برف میباره اونم تو اسفند 

1. بابا حال بد این روزها رو که دید گفت پاشو بریم برات گوشی جدید بخرم قرار بود بعد عید برام بخره ولی برای خوشحال کردنم انداخت قبل عید پر از ذوق و شکرگزاری شدم برای داشتنش و حالا من یک عدد گوشی j6 پلاس سامسونگ دارم.

2. اینستاگرام نصب کردم و مقاومتم برای نصب نکردنش شکست احتیاج به تنوع و فضای جدید داشتم.

3. با دکتر پ دارم مشاوره رو ادامه میدم قراره درد بکشم تا بالاخره ادم بشم .

4. و همچنان بی قرار توام و در دلتنگم گله هاست.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۸

نظرات  (۵)

امیدوارم آزمون ارشد رو با موفقیت بگذرونی

پاسخ:
خیلی به این دعا نیاز دارم ممنونم 
مثل این که گوشی بدجوری سرگرمتون کرده :9
مبارک باشه
پاسخ:
سلام آره واقعا شرم اوره
ممنونم
خوردم تموم شد رفت :)))
پاسخ:
:(:(:(
اینجا برف نمیاد ولی من با دو تا پتو نشستم
پاسخ:
سرما نخوری مادر
۲۸ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۳۰ آشنای غریب
شهر ما هم داره برف میباره اونم چه برفی !!!!

گوشی جدیدتون مبارک !
پاسخ:
سلام ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">