سریال زندگی من

آخرین مطالب

طغیان

سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۳۷ ق.ظ

سلام ....

حال من افتضاح هست حال شما چطور؟ 

شکست عمیقی خوردم اما هنوز دارایی هایی ارزشمند برای ادامه راه دارم یک دریای معرفت دارم بنام زهرا که سربزنگاه پناهم میدهد در دریای معرفتش غرقم میکند تا نفسی برای ادامه زندگی داشته باشم کاش راه جبرانش را بلد بودم دومین دارایی ام حسام است زنگ میزند تلاش میکند تا بخندم هوایم را دارد مثل شیش سال گذشته ، دمش گرم که همیشه بوده سومین دارایی ام میم است هم اتاقی و همکلاسی رفیق گرمابه و گلستان خداروشکر که هست چهارمین دارایی دوست جدیدی هست که این ترم به اکیپ کوچکمان اضافه شده خیلی مهربان و حامی هست پنجمین دارایی خواهر بزرگتر مجازی و ریحانه هستند هر روز حالم را میپرسند هوایم را دارند و تکمیل کننده ماجرا ادم های خوبی هستند مثل کروکدیل بانو که بخاطر کامنتم می آید و مرحم میشود مثل زهرای اتاق بیست که در سالن خابگاه منِ شکسته و درمانده را می یابد و ارامم میکند و معجزه ی این روز ها دکتر پ روانشناس حاذقی که بدون انتظار مالی به من مجانی مشاوره میدهد و برایم وقت میگذارد از آن روانشناس های معروف و کار درست هست مشکلاتم را ریشه یابی میکند، بحث میکنیم تمرین میدهد و میگوید کنارم هست به طور عادی هزینه همچین کاری برایم بالای یک تومن بود . خدا حفظتان کند برایم .من زنده ام بخاطر دارایی هایم. خدایا شکرت که هستند .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">