سریال زندگی من

آخرین مطالب

اپیزود های اخر

شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۲۸ ق.ظ

نه که این مدت خوشی نباشه بوده زیاد هم بوده ولی الان غم اومده جاش حوصله گفتن خوشی ها رو ندارم با دوست عین و دوست دخترش دو باری رفتیم بیرون با دختره صمیمی شدم امشب اومد برام حرف های بین عین و دوست پسرش درباره من گفت در واقع بهم با مدرک ثابت کرد که عین گفته هنگ کردم جا خوردم ناراحت شدم از حرف های عین پشت سرم حیف قسم داده به روی عین نزنم و نگم بهش فکرشو نمیکردم واقعا حالا من چیکار کردم به حسام زنگ زدم به زهرا پیام دادم به خواهر بزرگتر مجازی پیام دادم به هم اتاقی هامم گفتم بلکه سبک بشم نشد که نشد چیز هایی که دختره گفت بهم حقایقی بود که چشمام روش بسته بودم و مثل پتک خورد تو سرم ترانه هستم یک عدد شکست خورده همیشگی ادم نشده و نمیشه 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">