سریال زندگی من

آخرین مطالب

مفصل نامه

دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۱۶ ق.ظ

سلام....

۱. یه جمعه خوب داشتم که ناهار با عین عزیز بودم و بعد از ظهرش با عین عزیز و دوستام بودم و عالی بود یه بار هم ابمیوه سجاد رفتیم و یه روزم رفتیم با بچه ها باز بیرون به طور متوسط هفته ای دو بار عین عزیز میبینم و خیلی هم خوش میگذره .

۲. شب یلدا خونه دایی بودم و کنار خانواده مادری کلی عکس با دختردایی گرفتیم و حسابی خندیدیم دست زندایی درد نکنه که مفصل تدارک دیده بود . 

۳. و بهترین اتفاق این ترم دیدن زهرا بعد یکسال بود از دیدن نزدیک ترین و با معرفت ترین و پناه ترین دوست دنیا که سیر نمیشم دوبارهم دیدیم که هر دوبار عالی بود بدون هیچ سانسوری براش حرف میزنم و از حرف زدنش لذت میبرم باهاش راه میرم و حسرت میخورم کاش بیشتر پیشم بود میخنده برام و من دعا میکنم همیشه بخنده شب پیشش هستم و انقدر پیشش بودن خوبه که یه فیلم خنک برام تبدیل به یه فیلم خنده دار میکنه کلی خاطرات خوب برام میسازه و بهم ثابت میشه مهم نیست باهاش کجا باشی هر جا باشی بهترین لحظات برات میسازه خدا برام حفظت کنه بهترینم 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">