سریال زندگی من

آخرین مطالب

روزای خوب

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۵ ق.ظ

سلام...

میشه گفت این چند وقت روز های خوبی داشتم خوب به معنی اروم و متوسط نه عالی نه بد.‌‌..

۱. تولد عین عزیز ۱۷ اذر بود ولی چون میدونستم هفدهم خانوادش تولد میگیرن و دو روز قبلش هم روز رشته اش بود و دانشگاهش جشن داشت براشون من یکشنبه براش تولد گرفتم و بسی سورپرایزید و منم خوشحال شدم و رضایت زیادی داشتم.

۲. بعد تولد عین اخر هفته خونه رفتم و دوباره با مامان دربارش منطقی بحث کردیم  و خلاصه مامان در جریان همه چیز گذاشتم .

۳. اینجانب دیروز با دختر دایی جان که اومده بود مشهد تصمیم سینما داشتیم و من اشتباها بلیط وی ای پی گرفتم اونم چون وی ای پی خیلی ریز گوشه صفحه اش زده بود و صد تومن رفت تو پاچه مبارک ولی حسابی خوش گذشت .

۴. وزنم رسیده به ۷۴ و چهار کیلو باقی مانده هم کم بشه به هدفم میرسم حامد میگه هیچ وقت فکرش نمیکردم بتونی تو کاهش وزن موفق بشی ولی ثابت کردی میتونی هنوز نفهمیده بعد ۲۱ سال من کاری که بخوام انجام میدم.

۵. حس خوب فقط اعتراف به دلتنگیش وقتی میدونی گفتنش چقدر براش سخته ....

۶. مراقب خودتون باشید دوستتون دارم .  

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">