سریال زندگی من

آخرین مطالب

تنبل تنبلا دقیقا منم

پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۲ ق.ظ

سلام ....

۱. تمام مشکلاتم ناشی از تنبلی زیادم هست ولی به هر حال یه تنبل پاییزی برگشته و میخواد از اتفاقات اخیر براتون بگه 

۲.عموی پدر مشهد زندگی میکنن و این پنج ترم که دانشجو بودم همیشه تعارف میکردن برم خونشون و من در یک حرکت انتحاری بعد اخرین دعوتشون گفتم چشم خدمت میرسم و فردا ظهر خونه ی اونا بودم کلی خوراکی خوشمزه تدارک دیده بودن کلی با نوه های عموی پدر بازی کردم و با بچه هاش صمیمانه گفت و گو کردم میشه گفت عالی بود و کلی لذت بردم خدا سایه ی عموی بابا رو حفظ کنن رو سر خانواده 

۳. هر چی باشگاه ماه اول با پیگیری تمام رفتم ماه دوم سستی کردم ولی به هر حال از ۸۷ کیلوی تابستون الان شدم ۷۶ کیلو و بشدت خوشحالم که الان دیگه یه دختر چاق نیستم و یه دختر تپل هستم قدمم در نظر بگیرید که ۱۶۹ و خورده ای و نزدیک به ۱۷۰‌ هست 

۴. با حامد کم و بابیش حرف میزنیم و از اوضاع هم خبر داریم خداروشکر که با وجود کم بودنش بازم هست 

۵. هر چند که پشت دستم داغ کرده بودم ولی ورود غیر منتظره عین عزیز هم داشتیم که امیدوارم همراه اتفاقات خوشی باشه حضورش  

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۸

نظرات  (۲)

۱۷ آذر ۹۷ ، ۱۷:۲۷ صبورا کرمی🦄
شرابط باشگاه رفتن و همت ورزش تو خونه رو ندارم 
پاسخ:
اهان خب امیدوارم پنجاه درصد تغذیه به چیزی که میخوای برسونتت 
۱۷ آذر ۹۷ ، ۱۵:۰۰ صبورا کرمی🦄
چه عالی که ۱۱ کیلو وزن کم کردی😊
منم تازه دو روزه دارم یکم تغذیه ام رو کنترل میکنم 😊
پاسخ:
به سیزده کیلو رسیدم ورزش هم کنارش داشته باشید زودتر جواب میگیرید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">