سریال زندگی من

آخرین مطالب

نجات

جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۳ ق.ظ
سلام ...
خب راستش فکر کردم به چند تا موضوع باعث شد یه تصمیم بگیرم اول فکر کردن به مفهوم دو تا ضرب المثل ماهی هر وقت از اب بگیری تازه هست و دوم مفهوم جلو ضرر از هر جا بگیری منفعت هست من بی نهایت تا حالا تو زندگیم اشتباه کردم ولی خب میتونم قبولشون کنم و جلوی تکرار نشدنشون بگیرم استادمون میگه مثل اعتیاد میمونه و ترک کردنش درد داره ولی خب ترک که کار غیر ممکنی نیست جای کس دیگه ای نمیشه با بقیه پر کرد و یه چرخه رو هی ادامه داد و کش داد همین الان هم خیلی طولانی شده دیگه ولی میشه دیگه ادامه پیدا نکنه پس من تصمیم گرفتم دیگه انتخاب اشتباه نکنم و کسی وارد زندگیم نکنم درسم بخونم باشگاهم برم و پیگیر کلاس زبانم باشم تا به اهدافم برسم این روز ها از هر وقتی اروم تر هستم و مدام خداروشکر میکنم بخاطر لطف بی نهایتش خداروشکر بهترین پدر و مادر دارم رشته ای که میخوام میخونم دوستای خوبی دارم مربی و باشگاه خوبی دارم و خابگاه این ترمم عالی شده و همه چی بر وفق مراد هست 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۷

نظرات  (۱)

ترانه جان تولدت مبارک عزیزم بهترین آرزو هارو برات دارم❤
ببخشید بابت تاخیر:*
پاسخ:
مرسی شاداب جان 😘😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">