سریال زندگی من

آخرین مطالب

پیشواز تولد

چهارشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۵ ق.ظ

تولدم تا اتمام دبیرستان همیشه با خانواده بود و خوش میگذشت ترم اول اف ( پسر عمم که چند ماه ازم کوچیکتره و الان بخاطر حساسیت دوست دخترش قطع ارتباطیم ) من برد بیرون و کادو بهم هنذفری داد ترم سوم با دوستام جشن گرفتیم و خوش گذشت و الان ترم پنجم حس میکنم دوست ندارم تولدم برسه چون نه اف هست نه دوستی نه حامدی که مثل هر سال بهم تبریک بگه و کادو بده و از خانواده هم دورم الان حس همون اهنگ حالا رفتی من تنها ترین عاشقم رو زمین دارم میشه سه شنبه تولدم یادتون بمونه ؟ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۵

نظرات  (۱)

۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۰:۰۹ زهرا حسین زاده
نمیگفتی هم یادمون بود ;)
پاسخ:
قربونت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">