سریال زندگی من

آخرین مطالب

هفته عالی

دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۲ ق.ظ
سلام ....
هفته پیش شنبه تا دوشنبه که درگیر باشگاه و دانشگاه بودم سه شنبه رفتم حرم و برای همه دعا کردم در واقع بیان باز کردم و برای بعضی ها دعای ویژه برای بقیه هم دعای عمومی کردم و چهارشنبه دسته جمعی رفتیم بیرون با اکیپ و شام بیرون بودیم پنجشنبه با یه دوست کوچیکتر از خودم رفتم ناهار بعد من رفتم باشگاه جمعه با میم و همون دوست کوچیکتر رفتیم باغ وکیل اباد عصر اونجا بودیم تا غروب که بارون گرفت شنبه بعد باشگاه یه دوست قدیمی دیدم و خوش گذشت رفتیم پارک و مرور خاطرات انجام دادیم یکشنبه که امروز باشه رفتیم با میم باهم تا یه تست روانشناسی بده و هر چند گرون  ولی خیلی جذاب با امواج اختلالات روانی میگه و منم تصمیم گرفتم این تست بدم و فردا هشت تا شیش دانشگاهم شیش تا هشت باشگاه در کل هفته پیش بشدت خوش گذشت و عالی بود باشگاهم خیلی دوست دارم و از کاهش سایز و وزنم لذت میبرم فعلا پاییز عالی بوده امیدوارم همین جوری عالی پیش بره تا اخر 
خدا پشت و پناهتون 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">