سریال زندگی من

آخرین مطالب

حکومت من

سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵ ق.ظ
سلام‌...
۱. پاییز جان از راه رسید بالاخره کاش همیشه بمونه این فصل عشق اینجانب متولد ابان ماه هستم و عاشق فصل حکومتم 
۲. اساتید بشدت سخت گیر ولی خوبی داریم خداروشکر دانشگاه عالیه 
۳. تو خابگاه بهتر از خونه میشه رژیم گرفت وضعیت تغذیه ام عالیه خداروشکر همین جوری ادامه بدم احتمالا اخر مهر به وزنی که برای اخر مهر تایین کردم برسم مربی باشگاهم رفته گرجستان منتظرم برگرده بیست مهر برم پیشش باشگاه شروع کنم 
۴. زبان هم ترمی که هستم ابان تشکیل میشه و علنا مهر مگس میپرونم 
۵. بعد از ظهر ها بعد کلاس میریم پیاده پارک ملت میشینیم بعد عرب های هیز با لذت نگاهمون میکنن مثل مور و ملخ هم ریختن بعد اونا نوبت پسر های کرم دار هست که بنگ میکشن بعد رد میدن به ما تیکه میندازن همه هم بدون استثنا سیگار میکشن قبلا دو تا غیر سیگاری میدیدی همونم نیست دیگه 
۶. تابستون که با علی کات کردم انقدر حالم خوب بود که فکرش نمیکردم بیام مشهد و قشنگ جای خالیش حس کنم انقدر پیاده باهم مشهد متر کردیم که هر جا میرم یادش میفتم حس بدی هست تا حدود زیادی 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۳

نظرات  (۲)

دنیای عجیبیه... بعضی وقتا اصلن فکرشو نمیکنی ولی یه جوری به ادمای زندگیت وابسته میشی که نمیشه نبودنشونو حس نکرد...
پاییزتم مبارک :))
پاسخ:
سلام شاداب اره درست میگی انقدر عجیبه که گاهی غیر ممکن ها جلو چشمت ممکن میشن 
چقدر هم اسمت قشنگ هست پاییزت شاد دختر 
منم عاشق پاییزم،فصل حکومت عشق جان منم هست :)))
البته در حد فصل و ماه میتونه حکومت کنه،بقیه جاها رئیس منم ;)

پاسخ:
سلام بانووووو خوش اومدید درست هم همینه رئیس باید شما باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">