سریال زندگی من

آخرین مطالب

سورپرایز

سه شنبه, ۴ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۰۵ ق.ظ

امروز با عین عزیز و دوستم رفتیم خرید مانتو برای من عین عزیز اصلا اهل گفتن کلمات محبت امیز و لوس بازی های متداول نیست امروز وقتی تا جایی که تونستم خودم لوس کردم و باهاش دعوا کردم و بدترین اخلاقم رو کردم عصبانی از ماشین پیاده شد و با گل برگشت واقعا شرمنده شدم و تحت تاثیر رفتارش قرار گرفتم عالی بود .خوشحالم که صدمین پست این وبلاگ تعریف همچین اتفاق قشنگی شد 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۴

نظرات  (۱)

چه سورپرایز خوبی...
پاسخ:
ممنونم انشالله همه ی ادم ها با سورپرایز های یهویی حالشون خوب بشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">