سریال زندگی من

آخرین مطالب

این روز ها

چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۴۷ ق.ظ

سلااااام ترانه ی تنبل بالاخره شروع کرد نوشتن 

۱.خب چهارشنبه هفته پیش که با علی رفتیم بیرون قرار بود دیگه هم نبینیم و این هفته من بیام خونه و هفته بعد هم شروع امتحانات که خب پنجشنبه یهو علی زنگید که بریم بیرون و اولش به پیشنهاد هم اتاقی جدید مزخرف رفتیم یه جایی که بعدش فهمیدیم خصوصیه و راهمون ندادن و از اونجا رفتیم برای خواهرم ربات اسباب بازی خریدیم و شام خوردیم و مجددا تا دو هفته دیگه خداحافظی کردیم که جمعه بعد از ظهر دوباره علی زنگید که بریم بیرون و این دفعه رفتیم یه جای سرسبز تا من از علی عکس بگیرم و بعد رفتیم شام و دیگه خداحافظی اخر و شیطنت همراهش بعدش شنبه من یه امتحان افتضاح دادم البته از اول ترم این درس حسابی خونده بودم ولی امتحانش خیلی سخت بود و همه ی بچه ها گند زدن انشالله نیفتم دیگه شنبه شب رسیدم خونه و تا دیروز علی اصلا نبود و من هی نق میزدم و بهانه میگرفتم تا اینکه دیروز منطقی باهام حرفید و دیدم بچه حق داره و حق با اونه و خب مقصر منم و بحث تموم شد امشبم افطاری خونه دوست مامان دعوت بودیم و خب من این خانواده دوست مامان خیلی دوست دارم و رو جفت پسراش کراش دارم امشبم موقع خداحافظی دوست مامانم گفت چقدر خوشگل و جا افتاده شده چهره ام که دیگه من حسابی ذوق کردم راستش تا قبل دانشجو شدنم خیلی شب های قدر به احیا داری اعتقاد داشتم ولی خب هی به مرور که دارم بزرگ میشم متاسفانه اعتقاداتم داره کم میشه از وقتی هم که خابگاهی شدم دیگه نمیتونم با قوانین خونه کنار بیام خب ما تو خابگاه هر وقت بخوایم میخوابیم و بیدار میشیم و غذا میخوریم و در واقع همه چی دست خودمونه ولی خب خونه قانون داره و همین قوانین ادم اذیت میکنه و چند باری هم سر همین چیزا با مامانم بحث کردم حسام و خانومش اومدن تعطیلات مشهد و منم نتونستم برم مشهد ببینمشون و حسابی از دستم ناراحتن خودمم ناراحت شدم چون واقعا حسام دوست دارم و بهترین دوستمه ولی خب شرایط اوکی نشد امیدوارم زود باهام اشتی کنه داداش مهربون دوستِ دوستم رفته تو کما التماس دعا دارم براش خیلی جوون بوده و خواهرشم بشدت بهش وابسته هست براش دعا کنید لطفا 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۶

نظرات  (۳)

چرا درس نمیخونی تو ؟! :))
پاسخ:
نکته خوبی بود یک عدد ترانه خجالت زده هستم 
۱۶ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۱۲ زهرا حسین زاده
پاسخ:
😘😘😘
کلا خوابگاه قانون نداره

همچنان پس مشغولید !!

امیدوارم حال داداش دوستتون  زودی خوب بشه!!

دلتون شاد
پاسخ:
سلام نه نداره 
اره مشغولیم
ممنون همچنین 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">