سریال زندگی من

آخرین مطالب

زونا + پی نوشت

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۴۱ ق.ظ

علی زونا گرفته ظاهرا نمیدونم منم میگیرم یا نه حالا نگران خودم نیستم چون میدونم با رسیدگی های مامانم و حمایت خانوادم زود خوب میشم ولی علی طفلک مامانش که اونور اب هست باباشم هر چند وقت یه بار باهاش بحث داره که تو سمت مامانتی و این حرفا خلاصه بچه بی حال افتاده یه گوشه منم فردا صبح زود میرم مشهد چون یک تا ۴ کلاس دارم یکشنبه هم امتحان دارم البته علی خودش دو تا پایان ترم داره حالا ببینم چیکار میتونم براش بکنم فعلا تصمیمم اینه یکشنبه بعد امتحانم ببرمش دکتر واقعا چجوری یه پدر و مادر میتونن بچه شون رها کنن و ازش حمایت نکنن علی از رفتن خارج مامانش خیلی ناراحته خیلی ضربه خورده با باباشم رابطه عاطفی زیادی نداره خواهر و برادرم نداره تنها مونده تو یه شهر غریب 

+ زنا نبود ابله مرغان بوده یعنی بعد خواهر کوچیکم خواهر وسطیم گرفت الانم علی 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۹

نظرات  (۳)

منم فکر کنم آبله نگرفتم ، ولی داداش هام گرفتن !
پاسخ:
انشالله نگیرید هیچ وقت بانو
ان شاء الله  تنتون سلامت  خانم محترم 

پس نگرفتید شما!!!

دلتون شاد دل علی اقا هم شادتر!!
پاسخ:
مرسی اقای محترم 
نه 
انشالله 
چقدر بد!!

امیدوارم زودتر  هر دو خوب بشید!!
پاسخ:
من که هنوز نگرفتم . مرسی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">