سریال زندگی من

آخرین مطالب

اشکار شدن حقیقت

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۵۴ ق.ظ

چهارشنبه دانشگاه بودم بعد تموم شدن کلاسم علی زنگ زد و ازم خواست باهم بریم پارک ملت و ناهار چند ساعتی و بعد اون بره سر کار و منم برگردم شهرمون خب من همیشه چون جی پی اسم افتضاح و یه مسیر صد بار برم بار ۱۰۱ ممکن گم بشم یه نقطه پارک ملت مشخص کردم با هر کی پارک قرار میزارم میگم بیاد اونجا خلاصه علی هم گفتم بیاد اونجا خودمم رفتم تا رسیدم خواستم احوال پرسی کنیم دیدم علی گفت برگرد پشتت بکن بعدشم گفت دنبالم بیا و برام توضیح داد دختر فضول کلاسشون با دوست پسرش از دور دیده و ما سریعا پارک ترک کردیم و رفتیم سوار مترو شدیم و رفتیم رستورانی که من پیشنهاد دادم برای ناهار که یهو دیدیم پشت سر ما همکلاسیش با دوست پسرش اومدن تو رستوران اول هنگ کردیم بعد من فقط میخندیدم و علی حرص میخورد باهاشون احوال پرسی کردیم و ناهار خوردیم تمام سعی مون هم کردیم تا توضیح بدیم دوست معمولی هستیم بعد ناهار به سمت ایستگاه اتوبوس با علی میرفتیم تا اون بره سرکار و من برم ترمینال که حقیقتی فهمیدم که ظاهرا علی میخواسته بهم بگه و من پیش دستی کردم بشدت بهم ریختم و خب خیلی ناراحت کننده بود برام فعلا تصمیم کردم چون گفتم هم اتاقی قبلیم هدیه اش بسازه فعلا هدیه رو بهش بدم و بعد اساسی تجدید نظر کنم 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۸

نظرات  (۶)

از رشته ات برامون میگی؟! خیلی دوست دارم بدونم؟  
دوسش داری رشته ات؟!  
پاسخ:
سلام سارا جان رشته من بیوتکنولوژی در واقع یعنی اصلاح ژنوم گیاه و جانور و انسان برای بهره برداری بیشتر تغییر ژنتیکی برای بهتر شدن 
موفق باشید!!!
پاسخ:
ممنون
۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۲۴ نیوشا یعقوبی
گفتی پارک ملت نزدیک بود جیغ بزنم بگم مگه تهرانی لعنتی بعد یادم اومد لعنت به خیابونا و پارکایی که تو بیشتر شهرها هست :/// :((
پاسخ:
الهی . اره عزیزم اکثر شهر ها پارک ملت دارن انشالله تو پارک  اب و اتش میپریم بغل هم و هم میبینیم 
چه علی اقایی!!!

زندگیتون شاد!!!
پاسخ:
علی پر حاشیه 
ممنون 
خوش بگذره  تفریحات

!!!

چه حقیقتی؟!!
پاسخ:
اگه میخواستم بگم واضح میگفتم 
موفق باشید!!
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">