سریال زندگی من

آخرین مطالب

چقدر دیفرنت اخه

چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۵۷ ق.ظ

سلام ... راستش مرد رویاهای من ۹۹ درصد شبیه حامد هست و مخالف علی یعنی در واقع مرد رویاهای من قدش باید ۱۸۰ به بالا باشه علی قدش به ۱۸۰ نمیرسه مرد رویاهای من باید دهه شصتی باشه علی دهه هفتادی مرد رویاهای من باید سنگین و آقا و کم حرف باشه علی شیطون و شوخ و پرحرف هست مرد رویاهای من باید مدرک تحصیلی بالایی داشته باشه علی چون یه سال پشت کنکور مونده از من دو ترم هم عقب تره کلا من هر جور برسی میکنم علی ایده ال من نیس ولی نمیدونم چرا داره مهم میشه برام امشب باهم یه ساعتی رفتیم پارک گفتیم و خندیدیم و برگشتیم راستش با اینکه تو اوج خساست نسبت به خودم به سر میبرم و دارم تمام تلاشم میکنم تا پول پس انداز کنم ولی تنم میخاره یه کادو بی مناسبت به علی بدم شاید دلیلش همین بودنش هس البته خب بنظر بچه ها و منطق خودم وقتی معلوم نیس بمونیم یا نمونیم یا اصلا رل جدی بشیم و از فاز رفاقت خارج بشیم جالب نیس هدیه و نمیصرفه ولی نمیدونم چرا لج کردم با خودم تا این هدیه رو بدم حتی امشب رفتم سفارشش دادم به هم اتاقی سابقم تا برام بسازتش حالا اماده شد عکسش میزارم براتون 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۶

نظرات  (۴)

موفق باشید!!!!!
پاسخ:
همچنین
چه اسم قشنگیه علی!!

ان شاء الله  که ختم به خیر بشه!!!

کلا دلتون شاد 
پاسخ:
البته علی خالی نیس علیرضا هست 
ایشالله ایشالله ^_^
پاسخ:
شب قشنگیه امشب برای نی نی ایندتون دعا میکنم 
اگه من قرار بود انتخاب کنم همون " علی " بودن اسمش برام کافی بود ^_^
پاسخ:
ای جانم انشالله علی دار بشید بانو در اینده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">