سریال زندگی من

آخرین مطالب

مشوش

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۴۸ ق.ظ

سلام منِ تنبل اومدم 

۱. همون جور که میدونید ما سه تا خواهر هستیم این اخری درست مثل بچه ادم میمونه ته تغاری خونه هست و من بشدت روش حساسم و قشنگ بین وسطی و اخری تبعیض احساسی میزارم راستش بچه اول هفته ابله مرغان گرفت و با اینکه من و وسطی و یه عالمه و بچه تو دنیا گرفتیم ولی من لحظه به لحظه منتظر بهبود بیماریش بودم و ناراحت بابت دونه هایی که میدونستم رفع میشه 

۲. هفته پیش دوشنبه با علی رفتیم بیرون از ۴ تا ۱۰ شب اخرش رفتیم سینما و به وقت شام دیدیم بنظرم قشنگ بود ولی لاتاری بیشتر دوست داشتم اسم قهرمان فیلم علی هست و من انقدر تو سینما گفتم وای علی علی ( علی اول خود علی و علی دوم قهرمان فیلم منظورم بود ) یه اقایی از پشت سرم بهم پرید خانوم فیلمت ببین چقدر علی علی میکنی قطعا اگه علی کنارم نبود میشستم تو سینما بخاطر فیلم گریه میکردم کلا خیلی تحت تاثیر واقع میشم حین دیدن فیلم 

۳. وجود بزرگترا تو خانواده باعث جلوگیری از خیلی دعواها میشه من دیگه مادربزرگ و پدربزرگی ندارم و پدر بزرگ هام زودتر از مادربزرگام فوت کردن و سر فوت مادربزرگام تازه فهمیدم چقدر بزرگترا تو جلوگیری از بحث و دعوا موثر هستند 

۴. یه دوستی دارم پیله کرده بهم برای بازاریابی پنبه ریز ول هم نمیکنه و منم اصلا اهل این کارا نیستم و دوستیمون داره بخاطر نه گفتن من بهم میخوره 

۵. حیف جوونی من که تو اوضاع بد اقتصادی داره تلف میشه اخه با دلار هفت تومن میشه جوونی کرد واقعا وقتی حتی شهریه خابگاه هم بخاطرش افزایش دادن پسری که با طلا گرمی ۲۱۰ تومن بتونه داماد بشه و طلا بخره پسر نیس سوپر من 

۷. اگه یکی دارید که بوسش میکنید و بوستون میکنه و حاضره بغلتون کنه و نیاز عاطفیتون تامین کنه شما خوشبخت هستید خوشبحالتون 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۴

نظرات  (۳)

مردا بی ادعا نیستن که انقلاب کنن خواهر من :)) من و شما باید پاشیم داداچ :))))
زیر بار حرف زور نرو . نمیخوای بگو نه نمیخوام . اگر دوست واقعی باشه می مونه و به خاطر چیزایی که حق انتخاب داری رابطه رو خراب نمیکنه .
پاسخ:
به نکته خوبی اشاره کردید . اره زیر بار که نمیرم اونم خودش میدونه بمونه یا نه 
۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۱۰ نیوشا یعقوبی
به قسمتای خوب زندگی فکر کن :)
و اون حسی که گفتی طبیعیه بخاطر اختلاف سنیه
پاسخ:
چشم خواهر سعی میکنم . اوهوم :)
خوبه با این دلار ۷ تومنی حداقل برخی تفریحات شما پابرجاست!!!

خدا  مادربزرگتون رو بیامرزه خانم محترم!!!

طلا گرمی ۲۱۰!!!  دلار  ۷ تومن!! چه گل و بلبلیه این کشور!!!

کجایند مردان  بی ادعا!!

دلتون شاد
پاسخ:
بله خداروشکر . ممنون اقای محترم . کار از بلبل گذشته فقط کرکس و لاشخور واقعا کجایند یه بار دیگه انقلاب کنند 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">