سریال زندگی من

آخرین مطالب

لعنت

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۰۰ ق.ظ

لعنت به وقتی که من تو رو میخوام ولی نیستی 

کاف شدیدا ابراز علاقه میکنه همونی که الکی الکی میخواست ما رو عروس کنه شده عاشق ماجرا  عمه هم همچنان اصرار میکنه شده خاستگار سمج ماجرا  علی داره نقش یه دوست تو زندگیم بازی میکنه ولی هیچ کدوم اینا جای خالی تو رو پر نمیکنن تو همه ی اینا باهم بودی  عشق کاف و پشتکار و اصرار عمه و رفاقت علی مجموعه ی اینا تو بودی و نیستی الان من با نبودنت چیکار کنم 

این که اخرش کار به بلاک کردن رسیده شده خنجر توی قلبم من میخواستم اروم تر تموم بشه قشنگ تر این اخرا پیش بره ولی تو نخواستی 


اهنگ لعنت باران حتما بگوشید 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۶

نظرات  (۴)

چه کسی هر سه نقش رو بازی می کرد؟!!
پاسخ:
فقط حامد 
چقدر خلوته اینجا!!!!
پاسخ:
اره
امیدوارم مشکلتون حل بشه  !!!

کم اپ‌‌می کنید!!! 


دلتون شاد!!
پاسخ:
ممنون  اوهوم 
۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۲۹ نیوشا یعقوبی
کاااااااااش بودی بغلت میکردم محکم :(
پاسخ:
وقتی اومدی مشهد یه عالمه بغلت میکنم جای اینا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">