سریال زندگی من

آخرین مطالب

تنبل نامه نوشت

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۱۵ ب.ظ
سلام ..‌‌.
من اومدم راستش هم خیلی شلوغ بودم هم خیلی تنبل هستم حالا بریم ادامه مطلب ببینیم چی میشه 
 ۱. خب راستش نمیدونم بهتون گفتم یا نه ولی وقتی از سفر اومدیم بزرگترین عمم برای پسر وسطیش من خاستگاری کرد که با یه نه بزرگ مواجه شد چون هم من و هم خانوادم خوب میدونستیم من و پسر عمه اصلا به درد هم نمیخوریم و این عمه خانم از اون مادر شوهر ها هست که پدر عروس در میاره و خب دیشبم دختر خاله مامان زنگید برای پسرش که خب ایشونم با توجه به عدم کار داشتن اقا داماد و مدرک تحصیلی داماد که کاردانی بود رد شدن و یه بنده خدای ساده ای هم پیله به ما کرده بود که فوق العاده بچه بود که اونم زدیم پر پر کردیم بلکه بزرگ بشن  بعد فیلشون یاد هندوستان کنه 
۲. یادتونه گفتم دانشگاهمون کنگره داره و منم جز کادر اجرایی هستم این مرتیکه بی شرف مسئول اجرایی اول به ما گفت شرکت شما رایگان هست و ما رایگان کلی خرحمالی کردیم الان که یه هفته مونده به کنگره میگه ۷۰ تومن بریزید خب خیلی راحت داره زیر حرفش میزنه و تازه ۷۰ برای فقط شرکت کردن هست و  سرتیفیکیت بخوان بدن که بیشتر باید پرداخت کنیم ایا واقعا پول دانشجو خوردن داره؟ # بی شرف نباشیم 
۳. تو این دو هفته دو شب با علی رفتیم بیرون که خوش گذشت بس که این بشر دلقک بازی درمیاره دو شبم با دوستم شام بیرون بودیم دو شبم درگیر پر پر کردن این ساده هه بودم بقیه اش هم دانشگاه و زبان و .... 
۴. باید کلی درس بخونم و زبان تقویت کنم بشه بشینم سر جام و به اینا هم برسم خوبه با ارزوی کم شدن تنبلی من و ادم شدنم 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۳۱

نظرات  (۳)

۰۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۲۳ زهرا حسین زاده
من پوستر این چیزی ک میگیو حس میکنم تو دانشگامون دیدم🤔
پاسخ:
تو پی ویت برات پوسترش میفرستم 
فکر کنم تو اون مرحله از زندگیت هستی که خواستگارها قطار کشیدن برات :)) 
پاسخ:
قطار که نه بانو دو تا واگن اونم یکی از یکی داغون تر 
باهاش حرف بزنید بگید که گفته رایگانه ! 

پاسخ:
میگه کمیته سیاست گذاری گفته نمیتونیم هزینه کنیم حالا کمیته سیاست گذاری هم خودشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">