سریال زندگی من

آخرین مطالب

i am fat

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۱۹ ق.ظ

دیروز با یکی از دوستان رفتیم بیرون یکم خرید کردیم هنگام برگشت این دوستمون گفت ترازو خریدن و ترازوشون خیلی دقیق و گرون و ... هست ما هم گفتیم بریم رو ترازو ببینیم چه خبره دقیقا ده کیلو وزنم از اونچه که همیشه بودم بیشتر بود مخم سوت کشید و سوال ایجاد شد این ده کیلو که اومده رو وزنم چجوری سایزم عوض نکرده و خب هنوزم به درست بودن ترازو نام برده شک دارم خب راستش من جز ادم های چاق هستم و خب ته دلم همیشه از این قضیه فرار کردم و سعی کردم هیچ وقت چشمم به اندامم نیفته ولی فکر کنم فرار کردن کافی باشه و باید خودمو درست کنم با یه خانم دکتری اشنا شدم میخوام ازش رژیم و ورزش بگیرم ولی خب هزینه اش بالاست و طبق معمول شرمنده ام که مثل زالو فقط بلدم پول های بابام بخورم خب راه دیگه ندارم به یه ادم اگاه که یه رژیم و ورزش درست بهم بده نیاز دارم و خب بدون پول که نمیشه....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۶

نظرات  (۵)

سلام عزیزم :* 
خوبی ؟ 
فقط اون کامنت معترضانت که گفته بودی پسرایی که توی واقعیت میبینیم همه خسیس و داغونن :))
پاسخ:
سلام خانوم دکتر ممنونم شما خوبید؟ خب واقعا سواله برام این خوب ها و پولدار ها کجای ایران زندگی میکنن که ما نمیبینمشون 
بنویس :)
پاسخ:
چشم 
شام و با سالاد جایگزین کنی نصف ماجرا حل میشه 😉  من که استخونیم چند شب که شام نخورم کلا شکمم میچسبه به پشتم :)
پاسخ:
اخه یه اراده ای میخواد که هر شب تو خابگاه سالاد درست کنه . شما خوشتیپی بانو 
جوووووون اصلا مهم همینه که چند کیلو ازت بیشتر داریم ، بقیه چیزا تعارفه :))
پاسخ:
فداتون بشم که 
اول رژیم یه کم سخته... اونم همه اش توهمه ! 
یعنی همه اش فکر میکنی گرسنه ای ؛ درصورتی که روانیه و اینجور نیست... 
کم کم عااادت میکنی ...
سعی کن یه عالمه سبزیجات مصرف کنی تو رژیمت 
کلا سبزیجات آزاده 
سالاد بخور 
مشت مشت سبزی خوردن 
اگرم خواستی بگو یکی دو مدل سس سالاد رژیمی  یادت بدم حال کنی ...
بعد میبینی کلی سایز کم میکنی 
پوستت صاف میشه 
اصلا خیلی حس خوبی بهت میده وقتی نتیجه ی رژیمت رو میبینی 
حالا پزشکت بهت میگه ، حتما باید از مولتی ویتامین ها و اینهام استفاده کنی :) 
خلاصه که بذار پشتش 
موفق میشی ❤❤❤

پاسخ:
سلام خانم دکتر خوش اومدید صفا اوردید 
خیلی خیلی ممنون بابت توصیه های خوب و مفیدتون سپاس فراوان بابت وقتی که گذاشتید ❤❤💟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">