سریال زندگی من

آخرین مطالب

تکرار مکررات

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۰۱ ب.ظ

سلام ... حرف برای گفتن و ماجرا برای تعریف زیاد بود ولی تنبلی و سهل انگاری مانع شد خب من همون جلبکی بودم که هستم راستش یه جریانی بود اوایل ترم پیش که نمیخواستم کسی بفهمه ولی خب لو رفت و خب دیگه مهم نیس فقط چند روزی استرس داشتم براش که الان زدم فاز بیخیالی دوم اینکه باید تلاش کنم که یه اشتباه برای بار هزارم تکرار نکنم سوم اینکه ازدواج حامد نزدیکه چهارم اینکه باید برای زبان برنامه بریزم بخونم و هی پشت گوش میندازم و خب نمیدونم چرا نمیتونم راحت و روان بنویسم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">