سریال زندگی من

آخرین مطالب

بیشعور نباشیم

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ق.ظ

سلام ... دیروز اومدم مشهد و مستقیم رفتم کلاس زبان و شب خونه عموم خوابیدم راستش کلی خواب بد دیدم و تو خواب جیغ جیغ کردم صبح پا شدم بیام دانشگاه دیدن یکی از دوستام قرار بود اون نه بیاد دانشگاه تا ده کاراش بکنه من ده برم پیشش تا دوازده بحرفه بعد من دوازده برم پیش یکی دیگه از دوستام ولی خانم یازده تشریف اورده رفته دنبال کاراش خب وقتی زنگ میزنید به ادم که من باید حتما تو رو ببینم و دلم داره میترکه و باید باهات درد دل کنم شعورت بکشه ادم یک ساعت منتظر نگه نداری منم الان تو تریا دارم یخ میزنم و چرت میزنم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۱

نظرات  (۲)

سلام
حالت خوب

چرا اپ نمی کنید؟

دلتون شاد
پاسخ:
سلام اپ کردم مرسی بد نیستم همچنین
سلام
اینقد از این اخلاقا بدم میاد ... منم همیشه منتظر میمونم :(
نمونه اش رفع اشکال برای همکلاسیم که منو دقیقه یک ساعت معطل کرد :|
وقت شناسی یک پوئن مثبته که خیلیا ندارن

راستی حرم رفتی برام دعا کن دوست خوبم :)
پاسخ:
سلام اره منم بدم میاد اوهوم خیلی ها ندارن چشم حتما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">