سریال زندگی من

آخرین مطالب

دستم به هیچ جا بند نیس

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ق.ظ

حمید میگه این چند روزه رفتار حامد نشون میده یه اتفاقی براش افتاده میدونم بخاطر نبود من نیس چون دختره داره جای من پر میکنه و کلا نبود من مهم نیس خودمم حس کرده بودم از هفته پیش داره یه گندی میزنه از رفتارش مشخص بود ولی به روی خودم نیاوردم چون داشتم بند و بساطم جمع میکردم از زندگیش برم خدایا میشه به عمه و شوهر عمم رحم کنی اون چیزی که فکر میکنم نباشه دارم مثل اسپند جلز و ولز میکنم نبود من برای اون مهم نیس مشکلاتش که برای من مهمه حالش که مهمه نمیخوام برگردم ولی دارم جلز و ولز میکنم برای ذهن درگیرش برای مشکلی که فقط حدسش میزنم چیه خدایا خودت کمکش کن میدونی که حامد پسر بدی نیس 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۸

نظرات  (۲)

سلام ترانه جان 
ان شاءالله که مشکلش حل بشه ... ولی جلز ولزم هم نکن وقتی جات پر شده اگه تصمیم به فراموشیه هیچیش برات مهم نباشه شما هم مثل فامیلای دیگتون که ممکنه چطور با این موضوع برخورد کنن شما هم همونجوری رفتار کن :)
ذهنتو درگیر نکن ، این جلزولز هم از رو کنجکاوی دخترونست ;)
شاد باشی گل دختر
پاسخ:
سلام عزیزم ممنون شما هم شاد باشی
نمیگم نگران نباش اما بذار خودش با مشکلاتش روبرو شه.  لطفا برنگرد!
پاسخ:
نه برنمیگردم فقط جلز ولز میکنم از راه دور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">