سریال زندگی من

آخرین مطالب

کندن دندون لق درد داره

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۵۸ ق.ظ
ادمی که تصور کنید که انبر برمیداره تموم دندون هاش میکنه تا دندون مصنوعی بزاره امشب قد کشیدن تمام دندونام درد کشیدم و فردا که دستم میره رو شمارش درد میکشم فردا که اکانتش میبینم تو تلگرام درد میکشم مرخصی که بگیره برگرده خونه درد میکشم تمام این روز ها من درد میکشم قد بیست سال بودنش درد میکشم از نبودنش ولی امشب کندمش گفتم برو گفتم میرم امشب اشک ریختم و حرف هایی زدم که هیچ وقت جرعت گفتنش نداشتم امشب بهش گفتم برو و بالاخره تموم شد حامد تموم شد حامد بعد بیست سال تموم شد خیلی درد داره که تو تمام خاطراتم و لحظاتم بوده ولی من امشب اینجا ایستادم تا با دو چشم خویشتن بینم که جانم میرود دیگه از حذف هیچ ادمی نمیترسم اگه حامد رفت و من هنوز زنده ام پس همه میتونن برن من اقیانوس از سرم گذشته
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۴

نظرات  (۳)

متاسفم که میبینم این جنس درد کشیدن رو بین دوستانم میبینم
پاسخ:
اره خیلی درد بدیه نادیا چطوره؟
رفتن اولش درد داره 
اما بعدش خوبه
جای خالیش میشه عادت
شاید زمان ببره اما عادت میکنی 
تجربش کردم خیلی ..
اما میشه 
فقط باید صبوری کرد
پاسخ:
سلام خوش اومدید سعی میکنم صبور باشم امیدوارم بتونم
چه قدر شجاعانه عمل کردی ترانه. آره خیلی درد داره ولی کم کم بهتر میشه. خیلی بهتر میشه. فقط مراقب باش دوباره نری سراغش. اومد سراغت اجازه نده دوباره شروع بشه. خیلی مهمه تو این مرحله که محکم وایسی. آره درد داره ولی بعد یه مدت یه حس رهایی خیلی لذت بخشی رو تجربه میکنی. مراقب دلت باش الان خیلی نیاز به مراقبت داره
پاسخ:
سلام مطمئنم تقریبا برنمیگرده خودمم برنمیگردم من منتظر اون حس رهایی میمونم سعی میکنم مراقبش باشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">