سریال زندگی من

آخرین مطالب

عروس عمه

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۴۲ ب.ظ

ازت بدم میاد حالا درسته حامد دیر یا زود ازدواج میکرد ولی من از تو متنفرم چون ناخواسته باعث تسریع این کار شدی این پسری که فکر میکنی اقا و همه چی تمومه هر چند وقت گل میکشه شبا یواشکی سیگار میکشه البته در طی روز هم تنها باشه سیگار میکشه حالا فکر نمیکنم ادمی باشی که با سیگار مشکل داشته باشی منم سیگار کشیدنش دوست دارم در واقع عاشق وقت هایی هستم که جلوم سیگار میکشه  هر نوع نوشیدنی غیر مجازی هم که فکر کنی خورده مشروب و عرق و ... و از همه مهم تر اینکه دوران کارشناسی عاشق شده عاشق یکی که از خودش بزرگتره الان دختره بچه داره ولی حامد هنوز دوسش داره خیلی هم دوسش داره هیچ وقت هم تو رو به اندازه اون دوست نداره سایه عشقش تا ابد رو زندگیته شانس بیاری طلاق نگیره چون اگه بگیره حامد میره باهاش میدونم میره اینا رو گفتم حرصم خالی کنم میدونم خوشبختت میکنه بلده یه دختر خوشبخت کنه از این بهتر گیرت نمیومد کوفتت بشه 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۴

نظرات  (۲)

آروم باشششششششش :)))))
پاسخ:
چششششم 
چه بامزه و صادقانه حرف زدی :)) این همون دختره س ؟! 
پاسخ:
اره همونه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">