سریال زندگی من

آخرین مطالب

فرایند اغوش

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۲۳ ق.ظ

سلام ... ساعت سه نیم شب هست و من باید ساعت شیش صبح بیدار بشم چون امتحان دارم دانشگاه و میانترم زبان هم بعدش خودمونی تر بخوام بگم پدرم درمیاد فردا راستش از این چند روز بگم براتون که یه روزش به خرید لباس برای دوست پسر دوستم همراه با پسر خاله خوبه گذشت و خب خوش گذشت و روز بعدش هم یه پیاده روی با دوستم داشتیم که اونم خوب بود این دوستم همونیه که دوست دختر سین هست اسمش میم بود الف الف هم یه چند باری زنگ زد جواب ندادم راستش میخوام درباره بغل بحرفم من بچه که بودم قبل به دنیا اومدن خواهر وسطیم ظهر ها بغل مامانم میخوابیدم البته تا چهار پنج سالگی بعدش مواردی بود که همچنان از بغل حامد استفاده میکردم تا بزرگ شدم خب با اینکه بشدت بغل کردن دوستام و خواهرام و پدر مادرم حس خوبی بهم میده تا الان هیچ کدوم بغل نکردم چون روم نشده و خب پیش اومده تو خابگاه که بچه ها حالشون بد بوده و اومدن بغل همدیگه زار زار گریه کردن ولی من اصلا روی خوشی در این مواقع نشون ندادم تا اینکه چند شب پیش میم با اینکه میدونه روی خوش نشون نمیدم گفت بهم کلی حس بد داره و یهو زارت خودش انداخت تو بغلم و خب بعد اینکه اروم شد یهو دیدم خوابش برده در حالی که سرش رو دستم بود خب اول از حسم بگم که نه حس خوب داشتم نه بد دوم اینکه بعد چند دقیقه حس کردم دستم داره درد میکنه و سوم اینکه من تو خواب مثل غلتک عمل میکنم و تکون میخورم و نمیتونم ثابت بخوابم و خب فقط داشتم دعا میکردم زودتر خوابم ببره چون خیلی دلم میخواست تکون بخورم و خب خداروشکر خودش بعد یک ساعت که من به اوج کلافگی رسیده بودم از خواب پرید و رفت رو تختش خوابید و من راحت شدم و خب تا حالا کسی چه بزرگ چه کوچیک بغل من نخوابیده بود و تازه از اون شب فهمیدم بغل فقط برای چند ثانیه به ادم حس خوب میده و اصلا بیشترش خوب نیس هنذفری که حامد برام خریده بود خراب شده بود هفته پیش چون گارانتی داشت بردمش نمایندگی یگ هفته ای با هنذفری بچه ها کج دار و مریض طی کردم و دوباره هنذفری دار شدم و فرایند کر کردن اگاهانه خویشتنم شروع شده 

باشد که من ادم شوم و شما رستگار 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">