سریال زندگی من

آخرین مطالب

امروز روز من بود

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶ ب.ظ

صبح شیش بیدار شدم درس خوندم ده سر جلسه امتحان‌ بودم امتحان دادم و پیش به سوی پسر خاله با دو تا از همکلاسی ها که میشن تک پسر کلاسمون و دوستش ساعت ۱۲ تا ۲ تو پارک ملت پانتومیم ساعت ۳ تو رستوران و ناهار فوق العاده و تا چهار ترکوندن رستوران و ۴ تا ۷ تو پارک ملت گلف و اسم فامیل و پانتومیم و ۷ تا ۸ تو کافی شاپ کوچولو دمنوش خوردن و نه خابگاه امروز عااااااااااالی بود به معنای واقعی خیلی بهم خوش گذشت خیلی عالی بود اصلا دلم نگرفت اصلا ناراحت و معذب نشدم فقط خندیدم و خوش گذروندم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۱

نظرات  (۲)

۱۶ دی ۹۶ ، ۲۳:۴۰ هفت دقیقه
بنویس
پاسخ:
چشم
۱۲ دی ۹۶ ، ۱۷:۱۶ هفت دقیقه
چه خوب . از اون خنده های از ته دل .
پاسخ:
اره عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">