سریال زندگی من

آخرین مطالب

You right

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۲۵ ق.ظ

کلا دلم میخواد به همه بگم شما درست میگید تصمیم جدی به حدف یه سری از ادما گرفتم این ادما که میگم بعضی هاشون بشددددت عزیز هستن بشدت ها خیلی خاطره باهاشون دارم حتی با بعضی هاشون یه دوره زندگی کردم ولی هر کدوم به دلایل کاملا منطقی برای همیشه باید حذف بشن چون یه دوره باطل باهاشون تکرار میشه یه اشتباه باهاشون تکرار میشه خلاصه برای تک تک باید بگم من با دو چشم خویشتن دیدم که جانم میرود 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">