سریال زندگی من

آخرین مطالب

لب تاب پیدا شو

چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۲۵ ق.ظ

سلام ... دوشنبه صبح زود حرکت کردم و ۱۱ رسیدم مشهد که خب قرار بود بخاطر کنگره جلسه داشته باشیم که تشکیل نشد و ده دقیقه به ساعت تشکیل جناب دکتر خبر دادن نمیان و بعدش کلاس داشتم که بچه ها ارائه داشتن و با کارت من از اموزش لب تاب گرفتن و بهم گفتن یادت نره برگردونی و من یادم رفت و دیروز بهم گفتن لب تاب گم شده و کل دانشگاه رو گشتم نبود بچه های تایم بعد میگن  لب تاب تا اخرین لحظه تو کلاس بوده و خب حالم بشدت بد شد مسئول اموزش میگه باید سه چهار میلیونی بدی و من موندم با لبتابی که تا پنجشنبه پیدا نشه بیچاره میشم خیلی دعا کنید لطفا اون روز بعد کلاس رفتیم حرم برای همتون دعا کردم و بعدش شام مهمون اقا بودیم و بعد برگشتیم خابگاه امروزم امتحان سلولی دارم که فقط اونایی که دارن و پاس کردن میدونن چقدر وحشتناکه برام دعا کنید فعلا برم باز میام بهتون خبری شد میگم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۶

نظرات  (۱)

پیدا شد حالا؟
پاسخ:
اره  پیدا شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">