سریال زندگی من

آخرین مطالب

دور بمون لطفا

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۴۳ ب.ظ

اینکه هیچ پسری تا الان من مثل اون نخواسته اینکه از اول مصمم گفت باهات ازدواج میکنم اینکه میگه جز اهداف زندگیم هستی اینکه من نه میگم ولی باز مامانش هر چند وقت زنگ میزنه خونمون اینکه داره تمام تلاشش برای اماده شدن زندگی مشترک انجام میده خیلی خوبه اینکه خودش دانشجو پزشکی و باباشم متخصص قلب خیلی خوبه ولی من هر کار میکنم به دلم نمیشینه دوست ندارم به عنوان شوهرم تصورش کنم بدم میاد وقتی فکر میکنم بهم دست بزنه هر کار میکنم نمیتونم بهش علاقه مند بشم دوست دارم دور بمونه دوست دارم پسر دوست بابا بمونه نمیدونم شایدم به قول بچه ها خوشی زده زیر دلم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۳

نظرات  (۶)

۰۶ دی ۹۶ ، ۰۰:۲۴ هفت دقیقه
منظورم ارتباطتون بود ، هنوز با هم در ارتباطید ؟ 
پاسخ:
اره هست هنوز
۰۵ دی ۹۶ ، ۱۷:۴۸ هفت دقیقه
پسرعمه چی شد ؟ 
پاسخ:
هنوز ازدواج نکرده درگیری کاری داره
وقتی انقدر بی احساسی بهش چه کاریه. خوب شد نه گفتی!
پاسخ:
مرسی خوبه شما هم نه گفتنم تایید کردید 
۰۳ دی ۹۶ ، ۱۹:۱۳ هفت دقیقه
دیگه به دلت نمیشینه دیگه زور که نیس . نمیشه کسیو دوس داشت که فقط معیاراتو داره ولی نمیتونی عاشقش باشی .
پاسخ:
اره حق با شماست خانوم دکتر 
صحیح . 
پاسخ:
:):)
با این حساب بهتره بیشتر از اینها فکراتونو کنید که بعدا پشیمون نشید 
همیشه پیشگیری بهتر از درمانه :) 
پاسخ:
نه رو گفتم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">