سریال زندگی من

آخرین مطالب

من خیلی بد هستم

شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ق.ظ

من خیلی بد هستم خیلی خیلی بد دختر بدِ من هستم تمام تصورتون از دختر بد رو شامل میشم من خیلی در حق خانوادم ظلم میکنم خیلی خیلی زیاد من من خیلی با مامانم بد رفتار میکنم خیلی خیلی زیاد من خیلی حامد اذیت میکنم خیلی خیلی زیاد من خیلی حال دوستام بد میکنم خیلی خیلی زیاد من اصلا ادم مفیدی نیستم من اصلا به درد هیچ کاری نمیخورم من فرقی با جلبک ندارم من هیچ سودی ندارم من همونی ام که باعث عذابه که لیاقت نداره که ادم نیس که شعور نداره که درک نداره که پست فطرت که صفت خوبی نداره 

مشاورم میگفت هر یه بار که یه جمله منفی بگی ۱۷ نفر باید بهت مثبتش بگن تا از بین بره ولی من واقعا الان نمیتونم نگم این جملات چون هستم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۲

نظرات  (۵)

خب همینا رو بگین ایشالا تخلیه بشین و از درداتون کم بشه
پاسخ:
مرسی 
زهر دوستی خودخواهیه و رمز دوستی یکرنگی. دوست خوب هم پیدا می کنی فرصت زیاده. با خودت دوست باش خانم. به خودت بد و بیراه هم گفتی بگو ولی بعدش خودتو تحویل بگیر. هوای خودتو داشته باش
پاسخ:
امیدوارم پیدا کنم . سعی میکنم باشم و سعی میکنم خودمو دوست داشته باشم 
فقط یه مشاور داره؟
یه چیزی که هست قرار نیست هم اتاقی یا همکلاسی یا هرکی که زیاد میبینیش بهترین دوستت باشه منظورم اینه که صرف هم اتاقی بودن مثلا تموم جیک و پوکتون یکی بشه. سعی کن یکی دو تا دوست خوب پیدا کنی. فازشون مثبت باشه، دنیاشون فقط دوست پسر و بیرون رفتن نباشه.چون طبیعیه وقتی دوستات اینطوری باشن تو فکرمیکنی اگه شبیهشون نباشی یه مشکلی داری! من از این دوستی های اینطوری ضربه زیاد خوردم. 
نمیدونم وضع مالی خانوادگیتون چطوره ولی دانشجووار زندگی کن. تمرین خوبیه برا مدیریت دخل و خرج. 
پاسخ:
اره یه مشاور داره . من نمیدونم چجوری باید دوست خوب پیدا کنم و نگهش دارم منم دارم ضربه همونا رو میخورم . ادم ولخرجی نیستم دارم دانشجویی زندگی میکنم معمولا 
خوب بشین یکی یکی بدیاتو درست کن. هرچند من زیاد به لفظ خوبی و بدی اعتقاد ندارم، همه چی نسبیه. به قول جبران خلیل آنگاه که خوب نیستید بد هم نیستید. 
اگه با مادرت بد رفتار می کنی دیگه نکن خیلی ساده است. من یه زمانی با مامانم بد رفتار می کردم هم سن و سالهای تو بودم تازه ترمهای اول دانشگاه بودم. یه بار یه چی گفتم مامانم دلش شکست و گریه کرد. یهو ته دلم یه چی لرزید. بعد اون هیچ وقت با مامانم درشتی نکردم‌. 
دانشگاتون مشاوره نداره؟ مشاورای دانشگاه رایگانند.
پاسخ:
چقددددر الان دلم میخواستتون حتی وبلاگتونم اومدم تا صداتون بزنم مشاوره دانشگاه دوست ندارم میدونم ادم توانمندی نیست من بار ها دل مامانم‌شکستم 
این چه حرفیه میزنید مطمئن باشید در کنار تمام بدی هاتون خوبی هایی هم دارید به جای شمردن بدی هاتون بگردید دنبال خوبی ها و زیادشون کنید
پاسخ:
من هیچ خوبی ندارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">